Hvor lenge?

4.pp nå...klaffet jo på første forsøk men endte i SA. Men lillemann brukte vi 8.pp.
Utålmodig ja, men ikke desperat ennå..hehe..

her klaffet det på 4pp men med sønnen min så klaffet det på 3 pp ;)

Her ble det vel 9 PP.. Så håper den sitter nå og ikke har tenkt seg noen vei :)

Har vel ikke akkurat prøvd så hardt hehe men dette er 4. periode uten prevansjon ;) 
Vesla vi har fra før satt på første "forsøk".. 

Vi har god tid og lar ting skje i sitt tempo, men jeg syntes det er gøy og spennende! 

4 pp her. Lengste tiden vi har brukt også. Utolmodigheten var veldig til stede her også, selv om jeg vet det egentlig ikke tok så lang tid. Lykke til!

Klaffet på første forsøk her! Vi er så utrolig heldige! :) Misunner ikke de som må prøve i evigheter!!
Klaffet på første forsøk med storesøster også. Håper bare det går bra og at spiren klorer seg fast!

Her har vi vært uten prevensjon siden februar, hadde en kjemisk i mars - men har holdt oss konsekvent unna i el-tider - før da denne mnd, hvor vi traff litt for tett på. Arbeidsuhell.:P

Denne gangen tok det 6 forsøk..Hadde en SA i sommer, da gikk det på første forsøk men var ikke like heldig etter den..

Klaffet på 2 pp her. Samme med datteren vår også :)

Denne mnden var vi ikke prøvere

tok ut p-stav helt i slutten av november, og testet positivt lillejulaften
staven har stått i siden juli 2009!

Her gikk det 4 pp med første mann og 4 pp med denne spira. Begge gangene føltes som en evighet:).

Lollitupp skrev:
tok ut p-stav helt i slutten av november, og testet positivt lillejulaften
staven har stått i siden juli 2009!

Jeg tok ut p-stav i juli, og testet også positivt lillejulaften! Happy day!

Datteren satt på første forsøk, mens denne lille lot oss vente helt til 4. pp 

Jeg er sååååå sikker på at det som gjorde trikset, var å ha en pute under baken etter sex. For ikke bare det, joda, jeg sovnet sånn!! emoticon Og ble liggende sånn helt til neste morgen, da jeg våknet ganske så forvirret over stillingen... 
Den kvelden, etter den natten med puta, fikk jeg nemlig EL, kjente livmortappen ble helt myk og åpen, så timingen var jo helt perfekt 

Rugekasse skrev:
Datteren satt på første forsøk, mens denne lille lot oss vente helt til 4. pp 

Jeg er sååååå sikker på at det som gjorde trikset, var å ha en pute under baken etter sex. For ikke bare det, joda, jeg sovnet sånn!! emoticon Og ble liggende sånn helt til neste morgen, da jeg våknet ganske så forvirret over stillingen... 
Den kvelden, etter den natten med puta, fikk jeg nemlig EL, kjente livmortappen ble helt myk og åpen, så timingen var jo helt perfekt 

Sover du så rolig altså?:P Bytter stilling uendelig mange ganger om natta jeg, haha. Perfekt timing ja !

Back
Topp