Hvor lenge

Citti

Forumet er livet
lar dere babyene ligge alene når de er våkne? (hvis de er rolige)

Om hun er rolig ligger hun alene og rumler til hun sier ifra at hun vil ha mat eller kos, om det er vogn,seng,vippestol.[:)] Greit slik synes jeg.

Lar Filip ligge alene så lenge han er rolig og jeg har andre ting jeg må gjøre [:)] Hvis han er urolig uten å være sulten eller noe, har jeg han i bæresele om jeg for eksempel rydder kjøkkenet eller feier over gulvet... det liker han godt [:)] men han kan godt ligge i kurven sin eller i vippestolen eller noe og være litt urolig uten at jeg tar han opp. Men begynner han å gråte, tar jeg han.

ORIGINAL: laban2

Det kommer litt an på hva jeg må gjøre.....toppen en kvarter kanskje[8|]...liker å prate med henne når hun er våken..og nå har hun begynt å le litt også[:D]

samme her[:)]men det hender jo at jeg lar martine ligge litt alene også, særlig hvis det er noe jeg må få gjort[:D]

lar ho få ligge til ho blir urolig, er litt greit da får jeg gjort litt hjemme oxo.. [:D]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Marie84

Om hun er rolig ligger hun alene og rumler til hun sier ifra at hun vil ha mat eller kos, om det er vogn,seng,vippestol.[:)] Greit slik synes jeg.

Syns jeg også.. [:)]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Marie84

Syns jeg også.. [:)]

Jepp, me too....[:)]

Back
Topp