Hvor lenge ..

Traxzara

Forelsket i forumet
Kan de små være snørrete og forkjølet uten at man skal henge seg opp i det?

Mini har vært snørrete og hostet og nøse en del den siste uken (hostingen er helt overfladisk og bare et par ganger i døgnet). Han har ikke hatt feber og er i stor form og spiser normalt. Er det helt vanlig at de er snørrete på denne tiden?
Høres kanskje ut som en hysterisk mamma nå, men bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite!

akkurat det samme her. han har jo vært tett i nesen helt siden fødsel, men er jo helt ekstremt nå. men han plages ikke, så tror det går helt fint!

Her har hun vært tett flere ganger siden fødsel, ene gangen med feber og stygg hoste i tillegg - da gikk vi til legen. Så lenge de ikke er merkbart plaga kan det vell henge i en stund uten å bli bekymra - føler ofte selv at når jeg er forkjøla sitter det lenge i...

Oki :) Takk for svar :):) Får bare følge med å sjekke at han ikke blir dårlig på andre måter og :)

så lenge barnet ikke plages eller sliter med det så gjør det ingenting... jeg var ganske urolig da hun var mindre og 5 - 6 uker gammel..men nå når hun ble forskjølet på nyåret så reagerte jeg nesten ikke..hun er ikke så plaget og da er jeg ikke ureolig lenger..en blir vant med det..

Back
Topp