Hvor lenge?

Ønsker<3

Elsker forumet
Hvor lenge blødde dere? Jeg adde nesten sluttet helt å blø igjen, men såbidag bjynte det å komme mye friskr blod, igår var det bare pittelitt brun utflod.. Jeg har også menssmerte.. bør jeg være bekymra eller trr dere det bare er mensen som er kommet? Jeg ammer ikke! Har ikke ammet på 3 uker!er foresten 5 uker siden fødselen..

Blødde helt til rundt 5 uker etter fødselen. Mengden varierte, fårsto det slik det er helt normalt[:)]

Begynte å blø litt friskere i dag og i går.. ellers litt avtagende siste uken.. 4 uker siden fødsel i dag [&:]

I 8 uker sist gang. Denne gang hadde jeg noen småblødninger siste 2 uker, så ble ca 6-7 uker tilsammen!

Jeg stoppet å blø etter 4 uker. Så fikk jeg menssmerte og tre dager senere blødde jeg litt igjen i to dager også stoppet det opp. Aner ikke jeg om det var mensen.

Jeg blødde i ca 4 uker, så hadde jeg litt over en uke pause, så begynte jeg og blø igjen, blødde i litt over en uke, så stoppet det opp, i ca en uke.. Og nå blør jeg igjen...begynner og bli litt lei igrunn...
Er så slitsomt og ekkelt... Og stakkars mannen;)

Blødde i ca 7 uker tror jeg.

Jeg leste at enhver blødning som kommer etter 14 dager etter at du sluttet å blø etter fødselen regnes som mens.... Vet ikke helt hvor lenge det sto på her jeg, ca 4 uker kanskje....

Back
Topp