HVOR LENGE

MariusMamma

Gift med forumet
LAR DERE BARNET SOVE PÅ ETTERMIDDAG FOR AT DE SKAL FÅ SOVE TIL NATTA??
MARIUS HAR SOVET FRA 12.45 - 16.00, PÅ DENNE TIDEN HAR HAN SOVET UTE I VOGNA + I BILEN PÅ "HENTERUNDEN" AV STOREBRØDRENE. FØR KL.12.45 SMÅ SOV HAN NÅR VI KJØRTE TIL SKOLE & B.HAGE.
NÅ LIGGER HAN UTE IGJEN.....LA HAN UT FOR DRØYE TIME SIDEN, FOR HAN HOLDT PÅ Å SOVNE NÅR HAN LÅ PÅ GULVET.
HAR FÅTT MAT + VÆRT VÅKEN INNIMELLOM ALL DENNE SOVINGEN[:)]

TENKTE Å TA HAN INN VED 19.00-19.15, FOR DA SKAL HAN HA MAT - SÅ LEGGER HAN SEG MELLOM KL.22-22.30, SOVER DA HELE NATTEN VED AT JEG GIR SUTTEN 3-4 GANGER.[:)][:)]

her og sover han når han vil...

ORIGINAL: eliza2

her og sover han når han vil...

her også...og det er fremdeles ca 18-20 timer i døgnet.......deilig for mamma![:D]

Jeg tror jammen jeg skal telle timer han sover nå. Tror ikke det er mange[8|]

ORIGINAL: Solvit

Jeg lar han sove det han vil!

signerer

hmmmm...skal telle etter her...kanskje jeg tror han sover mer enn han gjør...i dag sov han lite for vi var på senteret på ettermiddagen og da sover han ikke godt
la seg 21.30 i går, sov til 05.30 fikk mat og sov rett videre til 09.30 så det er 12timer (-15min i mat da)
sov ca 11-12.30 1 1/2 time
sov ca 13-15 2 timer (vekket han fordi han måtte ha mat før vi skulle reise)
16-19 sov flere smålurer, ca 1 1/2 time tils, vanligvis har han en 2 timers lur på denne tida
ca 19-20.00 1t
la han nå 21.30

så det er 18 timer på en dag med lite søvn og han var så ødelagt han sovna på puppen i kveld[8|]tror min sønn har sovehjerte. Gi han beholder det!!!!!Til han er 12 ca da kan han begynne å bli unormalt våken....

ORIGINAL: Solvit

Jeg lar han sove det han vil!

Vi også[;)] 

idag har Robin lekt masse..hver gang han våkne(etter 10min soving) så lå han bare lekte og så på henda sine hele tida!!deilig med unger jenter...eller hva[:D]

Back
Topp