hvor lenge?

vevina

Forumet er livet
er vanlig å vente/ventet dere føre dere fikk inkalling til ordinær ul??
hehe var hos legen 30 juni, så er ikke såå lenge siden, og er jo midt i ferie tider osv, men hvor lenge må jeg regne med å vente?
er litt utolmodig ja, men jo tidligere jeg får vite den datoen jo større sjangse er det for at sambo kan være med[:D]
og det vil jeg jo!

Jeg var der forrige fredag og fikk svar i posten i går [:)] Så for oss tok det ikke mer enn 8 dager,men kommer vel ann på hvor mange dager det tar med posten hver vei [:)]

Tenker vel ca 14 dager på det lengste kanskje ? [:)] Nå har jeg null peil,så er ren gjettning[8D]

Jeg var der på en fredag og fikk brev onsdagen etter[:)]

ååå, håper jeg får brev i postkassa snart!

fikk vel brev en uke etter jeg var hos legen[:)]

Var hos legen 2.juli og har ikke fått noe enda. Sist gang jeg gikk gravid venta jeg vell i 2-3 uker før jeg fikk noe svar. Så jeg venter og venter....

da håper jeg vi begge får inkalling snart pigita

Når jeg hadde " 1.kontroll" så sendte han inn da, tror det tok underkanten av 2 uker...Var overrasket når jeg fikk brevet i posten...Trodde ikke han hadde sendt alt...[8D]

Men tror ikke det skal ta mer enn to uker...Du kan jo ringe inn og høre om de har fått noe papirer fra legen din da...

jeg var hos legen 30.juni og 2 dager etterpå fikk jeg innkallelse til ordinær UL den 09.09 [:)]

Jeg var på tidlig ul den 23 juni og jeg leverte selv inn søknaden
om ul time i skranken. Har enda ikke fått noen innkalling[>:]

Back
Topp