hvor lenge?

x1xTixxxy.

Gift med forumet
Meg og min samboer har akkurat bestemt oss for å få barn og jeg sluttet på p-pillen for 3 dager siden[:)] Jeg har regnet med fram til at min fruktbare periode er fra 18-23 november og bare lurer på om jeg får eggløsning så tidlig etter pille slutt.. Vi vil gjerne klare det på første forsøk(selvfølgelig;)) og lurer derfor om det er noen som har noen gode råd og gjerne erfaringer som dere kan dele med oss... Hilsen to som gjerne vil blir foreldre;)[:)]

Hei og velkommen hit!! [:D]
Så koselig at dere har bestemt dere for å bli foreldre! [:D]
Er veldig vanskelig å si når du får EL.. Hvor lenge har du brukt p-piller? Noen får stabil syklus med en gang,mens hos noen kan det ta måneder før syklusen blir stabil. Hos meg ble syklusen stabil med en gang etter 4 år på p-piller. Men det er veldig forskjellig.
Om det klaffer for dere etter 1 pp er også individuelt. Noen er kjempeheldige og får det til med en gang,mens hos noen tar det lang tid. Vi har prøvd i 7 mnd nå,uten resultat.

Håper det klaffer raskt for dere,og at dere ikke må vente så lenge! [:D]
Lykke til!! [:D]

Klem,T!

Jeg har gått på pillen i ca 5 år.
Jeg har sluttet i perioder tidligere for å skjekke om noen plager ville gi seg og da har mensen vært stabil fra første mnd[:)]

Håper dere får det til snart[:)]

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves[:D]

Da kan det godt være du er heldig denne gangen også da,_Maya_ [:D] Krysser fingrene!
Takk for det! Håper også det klaffer her snart. Begynner å bli lei,sliten,stresset,bekymret,osv. Men som du sier; Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! [:D]

Vanskelig å si når eggløsningen finner sted. Noen bruker måneder på å få stabil syklus. Har slitt med det jeg i allefall. Sluttet i slutten av august, og måtte vente 40 dager før det kom noe mensliknende. det varte i to dager. nå venter jeg igjen, og tror nok ikke det har klaffet. Helt umulig å si hvor lang syklusen min er, så jeg vet ikke når eventuelle symptomer skal dukke opp!!

Vil ønske deg lykke til! Håper du er en av de heldige som får syklusen på rett kjøl med en gang!

Pust inn babystøvet som svever her på forumet!!
Klem, M

Slutta med p-pilla for ca 2 uker siden..så etter 4 dager så fikk jeg mensen! og den varte i en uke..nå er den over..men er det mulig at jeg fikk "vanlig" mensen så fort? i såfall er jeg jo heldig eller hva?

[8|][:D]

Back
Topp