Hvor lenge...

Thomas toget

Glad i forumet
klarer jeg å holde det skjult på jobben når jeg ikke orker å sitte i kantinen sammen med de andre å spise??  Mange sitter å spiser makrell i tomat og kaviar og det er ikke aktuelt å være i nærheten av!!! 

Nei, må nok låse meg inn på kontoret og si at jeg er skikkelig travel fremover!  [:D] 

Plutselig er det så masse annet du må ordne i lunsjen at du ikke rekker å sette deg ned i kantina... [:-]

Er litt vanskelig det der ja.. Er lettere når folk veit.. Gleder meg til å bare kunne si at jeg ikke orker og heller vil sitte på plassen min og slappe av ne halv time... hehe..[:)]

Regner med å fortelle om 2 uker jeg nå.

iiiiik.. bare du nevner kaviar blir jeg kvalm!! huff.. stakkars deg!  Jeg jobber på et sted hvor jeg ikke har hatt noe valg om å fortelle alle det pga sikkerhet, og jeg synes egentlig det er ganske deilig at alle vet...men desto værre blir det hvis noe skulle gå galt..
Men etterhvert kan du jo fortelle det og da skjønner de hvorfor du oppførte seg så rart i noen uker [:D]

ÆSJ bare tanken på kaviar får magen min til å snu på seg[:'(] Jeg sliter utrolig masse på jobb, i og med at jeg jobber på et hotell/restaurant og går rundt mat og matlukt konstant[:'(][:'(] Jeg er livredd for at jeg plutselig skal brekke meg mens jeg serverer en gjest[&:] Det er noen få som vet om hemmeligheten min, men jeg kan tenke meg at det er flere som aner mistanke.. skal snakke med legen min i dag om jeg kanskje får en sykemelding en liten stund slik at jeg heller kan jobbe når jeg ikke føler for å spy hver gang jeg er på jobb...

Hehe,uff...DET er en hard nøtt å knekke,du får holde ut,å se hvor lang tid det går før noen lukter lunta,hihi.
IKKE lett[8D]

(ps: jeg spiste kaviar og egg til frokost,hihi) [8D][8D][8D][8D]

ÅÅÅÅÅ FY A !!!!! Kaviar er så Blæh!! samboeren min ELSKER kaviar , men han har fått forbud om å spise det i det siste. klarer ikke lukta.
vært syk meldt så lenge jeg at tror folk har begynt å skjønne det . men har bare sagt det til sjefen min og ei veldig god kollega.

Back
Topp