Hvor lenge ville dere?

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Ventet med å kontakte lege/føden igjen når en har hatt "kynnere" regelmessigt i nå 2 døgn men det er hver 15-20 min.... Det begynte på mandag kl 14.00 og var på kontroll på føden tirsdag kl9. Riene/kynnerene slo ut på sparketesten... men ble sendt hjem fordi det var ingen åpning eller fostervanslekasje,... :/    hvor lenge ville dere ventet?

Jeg har gått med kynnere siden søndag. De  har vært regelmessige med stort sett 6-8 min mellom på det "værste", men de er ikke vonde. Mine slo også ut på CTG på kontroll på sykehuset søndag, og da fikk jeg beskjed om å ringe om det tok seg opp/ble værre.

Så lenge de ikke er vonde tror jeg ikke de vil gjøre så mye med det, men er du usikker skader det jo ikke å ta en tlf. De vil jo gjerne vi skal ringe om vi er usikre :)

Til dem ble veeeldig vonde og under 10 min mellom om dem. De gjør jo ikke noe på sykehuset, det er jo bare å ligge der å vente på åpning. Jeg ventet hvertfall med min første til det var ca 10 min og det var ordentlige smerter. :) Lykke til!

Problemet her har vert hver gang omtrent at jeg må bli satt igang fordi jeg bare går med rier og får ingen åpning og blir bare mer og mer sliten..... så nå går jeg her enda! huff kjenner eg er sliten..... :/

Men takk for svar..

Back
Topp