Hvor lenge ville dere ventet?

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg skal på overtidskontroll på mandag, og er fryktelig usikker på om jeg skal be om å bli satt i gang? Er så redd for at det skal skje noe med barnet om man drøyer for lenge. Heldigvis så gikk proppa i morrest, så håper det starter av seg selv før mandagen.
Hvor lenge har dere turt å vente før dere har sagt nok er nok, en uke eller to?

Her setter de i gang på dag 10, men vurderer sterkt på dag 7 om det er noe som tyder på at baby ikke har det bra. 
Trodde det begynte å bli rutinene landet over jeg. 
Ser ingen problemer med å gå 10 dager over om alt sjekkes nøye!

Tickeren viser feil, hadde termin på mandagen, så det er kontroll på dag syv her også:-)
Men jeg er ikke enig i ultralydterminen, 17. september, mener legen har rett i  at den har vært den 13. sept. Derfor er jeg litt engstelig.

Fru H skrev:
Her setter de i gang på dag 10, men vurderer sterkt på dag 7 om det er noe som tyder på at baby ikke har det bra. 
Trodde det begynte å bli rutinene landet over jeg. 
Ser ingen problemer med å gå 10 dager over om alt sjekkes nøye!

Ja, men jeg trodde fortsatt at de fleste sykehus satt i gang på dag 10?

Har termin imorgen, men blir forsøkt satt iagng idag jeg.. Er i gode hender på sykehuset, så jeg har ikke så mange sperrer for å bli igang satt. SMen klart, man har jo alltid en frykt for at noe skal gå galt... Håper du slipper igangsettelse, og at det skjer noe iløpet av helgen. Lykke til

Jeg ble satt igang på dag 12 sist. Kjente hele tiden mye liv og var på kontroll to ganger etter termin for å se om alt var bra, noe det var. Det var vel mest tålmodigheten min den overtiden gikk ut over. Legen som tar overtidskontrollen gir deg jo uansett anbefalinger om hva som er lurt. Håper uansett du føder i helga!! :) lykke til!

Ja jeg håper det skjer av seg selv:-) Tror jeg velger å sette det hele i gang hvis det ikke har hendt noe. Men jeg har smerter som kommer og går hvert 5 min, men det er helt sikkert maserier, de er ikke så sterke, men ubehaglige menssmerter. Satser på at det blir min tur i helgen;-)

Fru H skrev:
Ja, men jeg trodde fortsatt at de fleste sykehus satt i gang på dag 10?

Ja det kan hende, det stod ikke noe om det på nettsiden jeg leste på. Men fint hvis de gjør det, slik at det ikke skjer noe unødvendig galt.

Back
Topp