Hvor lenge vil du amme?

Håper på 10 mnd:) sist gang hadde jeg ikke mer melk etter 6 uker:( så skal prøve og kjempe enda lengre denne gang :p

Håper på 6mnd minst.. Sist så hadde jeg melk i 4mnd, så håper jeg/vi får det til litt lenger nå:)

tja-.. får først se om jeg får det til denne gangen.. hadde masse melk forrige gang men vesla ville ikke :/

ammet i 6 uker siat og pumpet meg i non mder til. men får hååpe det funker litt bedre denne gangen og at jeg ikke får en like glupsk baby som sist :P

Har mista melka etter ca 4 mnd med alle 3, så slepper visst å ta valget :/ litt kjipt, men 4 månder m mm e jo bra :):)

<p>håper opp til et år. men hadde bare melk 8 uker sist så jeg får bare håpe jeg får masse melk denne gang

Mine har avvent seg selv tidligere og tidligere.. Denne gangen må jeg jo amme på skolen, tenker det blir enda kortere da :(

Har ikke noe håp, tar det som det kommer å orker ikke å stresse med det :) men med vesla full ama jeg i 2-3mnd men del amma vel i 1-2mnd etter d

Så lenge som det føles naturlig.

Tar det som det kommer:-) håper vi får det til bedre denne gangen, men ingen garanti for det..

Sist del ammet jeg i ca 8 mnd... Håper på like lenge el lengere :)

tips til alle førstegangs.. er veldig mange som ikke får til amminga (jeg gjorde ikke det. hadde som sagt masse melk men vesla ville ikke.. kunne prøve å legge til i 3t. uten hell) ikke gi dere så fort.. amming kan være vanskelig.. og melka kommer ikke alltid med en gang. legg til ofte. jeg skal ihvertfall ha litt mer tålmodighet denne gangen :) men går det ikke så går det ikke. gla mamma = gla bebi!!!

Starte melkeproduksjonen var ikke så lett. men det kom seg. Her ammet jeg datteren til 4,5 måneder. Da var det stopp for henne. Prøvde alt i min makt. Hun ville ikke ha.
Hadde fortsatt melk i puppene 4 år etter hun sluttet amme.. Det var litt frustrerende kan man si.

Men håper få ammet hvertfall frem mot mini starter i bhg. 1 års alderen. Men får se Ann med tenner og sånn.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Er litt vansklig å sitte å si de nå :p har ikke gått bra med de to andre så de ble ammet 2 uker,(mest pumpet å gitt på flaske) har overhodet ikke fått til ammingen! Men kommer til å gi de et forsøk denne gangen me og håper på de beste :)

Aner ikke. Håper lenge. Jeg synes det er ekkelt når unger som kan gå eller snakke ammer, men det kan jo forandre seg når jeg får egen, hvem vet... Tenker i utgangsåunktet opp mot et år, men om ungen går og føler mer som barn enn baby blir det kanskej heller å pumpe på slutten - må ta det som det kommer!

Back
Topp