Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
tips til alle førstegangs.. er veldig mange som ikke får til amminga (jeg gjorde ikke det. hadde som sagt masse melk men vesla ville ikke.. kunne prøve å legge til i 3t. uten hell) ikke gi dere så fort.. amming kan være vanskelig.. og melka kommer ikke alltid med en gang. legg til ofte. jeg skal ihvertfall ha litt mer tålmodighet denne gangen men går det ikke så går det ikke. gla mamma = gla bebi!!!
Starte melkeproduksjonen var ikke så lett. men det kom seg. Her ammet jeg datteren til 4,5 måneder. Da var det stopp for henne. Prøvde alt i min makt. Hun ville ikke ha.
Hadde fortsatt melk i puppene 4 år etter hun sluttet amme.. Det var litt frustrerende kan man si.
Men håper få ammet hvertfall frem mot mini starter i bhg. 1 års alderen. Men får se Ann med tenner og sånn.
Er litt vansklig å sitte å si de nå har ikke gått bra med de to andre så de ble ammet 2 uker,(mest pumpet å gitt på flaske) har overhodet ikke fått til ammingen! Men kommer til å gi de et forsøk denne gangen me og håper på de beste
Aner ikke. Håper lenge. Jeg synes det er ekkelt når unger som kan gå eller snakke ammer, men det kan jo forandre seg når jeg får egen, hvem vet... Tenker i utgangsåunktet opp mot et år, men om ungen går og føler mer som barn enn baby blir det kanskej heller å pumpe på slutten - må ta det som det kommer!