Hvor lenge ventet dere?

Vi starta igjen med en gang blødningene ga seg med sengekos, men forsøker ikke aktivt nå før etter tr kommer tilbake :happy: men forhindrer heller ikke, hvis du skjønner :hilarious:
 
Med en gang de ga seg, men prøver ikke aktivt helt enda.
 
I dag er tredje dag uten blødninger og vi hopper nok i det i kveld ;)

Prøver ikke aktivt før etter neste TR...
 
Med engang blødningen ga seg! Klaffa etter første mens.
 
Vi hadde sex etter at blødningene gav seg. Også spottingen. Men da hadde el vært. Er nå på hele pp 2 etter aborten.
 
Prøver med en gang. Startet 10 dager etter cytotec TBL. Blødde i fire dager etter cytotec. Litt spotting to dager etter.

Det som skjer d skjer. Er ikke kroppen klar klaffer d ikke..
 
Hoppet rett i det!
Er på pp2 (etter SA) nå.
 
Har EL i dag eller i morgen ser d ut til. I dag er d to uker siden j fikk første pilla i medisinsk abort. Så da kjører vi på og krysse fingra!
 
Har EL i dag eller i morgen ser d ut til. I dag er d to uker siden j fikk første pilla i medisinsk abort. Så da kjører vi på og krysse fingra!
Lykke til!

Jeg er i dpo-land etter SA for 31 dager siden, venter mens om 5-7 dager. Veldig spennende!

Er uansett veldig glad for at jeg sannsynligvis gikk rett inn i vanlig syklus. :)
 
Lykke til!

Jeg er i dpo-land etter SA for 31 dager siden, venter mens om 5-7 dager. Veldig spennende!

Er uansett veldig glad for at jeg sannsynligvis gikk rett inn i vanlig syklus. :)

Takk Spennende!!! :):Heartbigred ja, det er så utrolig bra at d virker som syklus er som før! Litt senere EL her, men bare noen dager. Også litt usikker på når j skal regne CD fra. Om j regner fra dagen j fikk cytotec er d CD 13 i dag. Så syklus blir 3 dager lenger bare.
 
Takk Spennende!!! :):Heartbigred ja, det er så utrolig bra at d virker som syklus er som før! Litt senere EL her, men bare noen dager. Også litt usikker på når j skal regne CD fra. Om j regner fra dagen j fikk cytotec er d CD 13 i dag. Så syklus blir 3 dager lenger bare.
Ja, jeg regner jo fra da jeg fikk sterk blødning, men den var jo ikke medikamentutløst. Men et par-tre dager fra eller til kan jo nesten være som normal variasjon å regne. :)
 
Ja, jeg regner jo fra da jeg fikk sterk blødning, men den var jo ikke medikamentutløst. Men et par-tre dager fra eller til kan jo nesten være som normal variasjon å regne. :)

Ja! Det er sant! Ser heldig ut :)
 
Back
Topp