Hvor lenge ventet dere på innkallelse? (TUL)

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Dere som henvises til TUL av legen, hvor lang tid tok det før dere fikk brev med time i posten etter dere hadde vært hos legen? Vet det kan variere fra sted til sted, men kjekt å høre :)

Følger med her i spenning. Jeg var hos legen 6/3 og ser han sendte henvisning 8/3. Den ligger nå til vurdering står det på helsenorge.no [emoji4]

En henvisning skal være vurdert i løpet av 10 dager. [emoji4] Og da kommer brev i posten ganske raskt etterpå.

Nå ble henvisningen min sendt 8/3 og jeg fikk innkalling i dag. Altså 2 virkedager.
Fått time 19/3. [emoji7][emoji173]️ På bursdagen min.

Nå ble henvisningen min sendt 8/3 og jeg fikk innkalling i dag. Altså 2 virkedager.
Fått time 19/3. [emoji7][emoji173]️ På bursdagen min.
Det var raskt! Herlig bursdagsgave :D Satser på å få min snart jeg også! Hadde vært stas å fått før påske, slik at vi kunne fortalt når vi skal ha barn til noen nære i påsken (hvis alt er OK) :)

Det var raskt! Herlig bursdagsgave :D Satser på å få min snart jeg også! Hadde vært stas å fått før påske, slik at vi kunne fortalt når vi skal ha barn til noen nære i påsken (hvis alt er OK) :)

Ja. Det skjønner jeg godt. Jeg har så lyst å fortelle det til vordene storesøster. Men vil vente til vi vet at alt er bra.

Her tok det i overkant av 2 uker, da ble jeg ringt fra sykehuset som ville sette opp time samme uke. Jeg hadde allerede blitt sendt til privat med offentlig avtale i mellomtiden da på grunn av blødning, så jeg sa de kunne se bort fra henvisningen.

Back
Topp