Hvor lenge varte fødselen din?

Nr 1 ca 1t og 45min aktiv fødsel, nr 2 ca 1,5t aktiv fødsel :)
 
Nr 1 fra riene startet 44 timer
Nr 2 fra riene startet 33 timer.
 
I følge papirene fra FA. var jeg i aktiv fødsel i 5 timer. Men fra riene startet så smått så tok det vel 12 timer før hun var ute.
 
Møtte opp på sykehuset med 8cm åpning. Ungen var ute litt over 1t etterpå :)
 
Med nummer en brukte jeg 8 timer. Fikk beskjed om at det var fort for en førstegangsfødende og at jeg burde komme med en gang jeg fikk rier med nummer to.
Nummer to startet riene morgenen klokka fem og klokken to natten var hun ute. Så det tok 21 timer det :facepalm: veldig spent på nummer tre
, hvordan den starter. Jeg elsker å føde:love7:wav
 
En times tid med de to første vil jeg si, samme sier sykehuset. Begge igangsatt.
Med nr 3 er det ingen som vet egentlig, men føltes som 5 min, da jeg ikke skjønte helt at jeg var i fødsel før rett før første pressrie
 
Fra første rie til barnet var ute tok det ca 26-27 timer. Aktiv fødsel i ca 6 timer. Spent på hvordan neste fødsel blir! Håper det går litt fortere :p
 
Fra første rie: 38 t
Hadde 4 cm åpning da vi kom på sykehuset, og derfra hadde vi fortsatt 20 t fødsel igjen :p
 
Nr 1: 4 timer aktiv fødsel
Nr 2: 3,5 timer fra første rie
Nr 3: Under 3 timer fra første rie til hun var ute..
 
Vet ikke hvor lenge jeg var i aktiv fødsel, men fra første rie jeg kunne kjenne så gikk det 3-3,5 time til hun var ute. når jeg var førstegangs fødende.

Så er spent på å se hvor fort det går nå med nr 2.
 
Brukte 4 timer og 40 min. Ble satt igang- sovnet mens vi ventet på at noe skulle skje, våknet midt i en heftig roe- litt over 4 timer senere var hun ute :happy:
 
Nr 1: 2 t 43 min
Nr 2: 1 t 27 min
Nr 3: 1 t 2 min

De 2 første fra første rie; nr 3 fra vannet gikk; riene startet ikke lenge etter
 
Første: 2,5 time fra første rie (tegn)
Andre: 1 time fra første rie :blackeye:
 
Det er litt tåkete, men jeg kom inn med 5 cm åpning og tror barnet ble født 3,5 timer etterpå (?). Hadde pressetid på 1 t og 45 min :wacky:
 
Nr 1: ca 13 timer fra første rie, 5,5 timer fra 3 cm.
Nr 2: ca 6 timer etter vannet gikk fikk rier en halvtime etter at vannet gikk. Litt usikker på hvor lenge jeg var i aktiv fødsel. Husker ikke når jeg kom meg på sykehuset:p Hadde vertfall 4-5 cm opning da.
 
Fra igangsettelse til fødsel
00.30 natt til lørdag. Fødte 23.49 natt til tirsdag
 
Back
Topp