Hvor lenge varte fødselen din?

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Forumansvarlig Tamara, 8 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

2. Turbotrolla Glad i forumet Mailykke 2018

Jeg regner feil men det får nå så bare være, jeg tenker at mine fødsler startet ved første rie så da ser det sånn her ut:
    Nr 1 varte i 14 timer
    Nr 2 varte i 4 timer
    Nr 3 varte i 1 1/2 time
    Nr 4 varte i 6 timer
    Nr 5 varte i 1 1/2 time

3. Gullnurket15 Glad i forumet Høsthjerter 2017

Med nr 1 varte den 5 timer fra første rie fødte uke 36. Med nr 2 varte den 10 timer fra første rie fødte uke 38+3

4. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Junilykke2018

Rett under 5 timer, både regnet i mine timer og jordmors timer. :p Merka ikke noe før jeg var i aktiv fødsel. Hadde aldri modningsrier over lengre tid, gikk rett i gang med heftige intense og tette rier som var effektive, på tross av at jeg ble "dyttet" i gang (tok vannet 8 dager før termin, skulle egentlig settes igang med ballong men var så moden etc. så det holdt å bare ta vannet).

5. K+N=ML Gift med forumet

Fra vannet gikk 72 timer, riene begynte like etter, men aktiv fødsel var 8timer.

6. CecilieR Elsker forumet Januarlykke 2016

Nr 1 varte i ca 6 timer fra første rie og nr 2 varte i ca 5/6 timer fra første rie.
    I følge jordmor varte fødsel nr 2 i ca 4 timer men.

7. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Mellom en halv time og to timer i aktiv fødsel med de fire siste, litt lengre på de to første.

8. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Aktiv fødsel var 8 timer, 2,5 time og 20 minutter.

9. Klussedull Gift med forumet Maiblomstene 2016 Junibarna 2019

Fra vannavgang til fødsel 3 timer.

Vet ikke akkurat når aktiv fødsel startet, hadde 2-3 cm 1 times tid før vannavgang, og ca 1,5 time etter vannavgang hadde jeg 8 cm

10. lykke_liten Gift med forumet Julibaluba 2017

Fra jeg ble satt i gang til han var ute: 22 timer. Aktiv fødsel: 13-14 timer. Riene var konstante fra det sekundet jeg ble satt i gang. En hel stor rie uten stopp på 22 timer. Var en helt jævlig opplevelse

11. Kaela Forelsket i forumet Septemberhjertene 2018

Aktiv fødsel på 1t og 45 minutter. Hadde svake og uregelmessige modningsrier i 20 timer før det da.

12. AnneS Forumet er livet Desemberlykke2017

Husker ikke når jeg var i aktiv fødsel med første, men med andre hadde jeg 5cm da jeg kom på sykehuset klokka fire på natta. Han var ute i halv 4tida på ettermiddagen :)

13. onskedrom Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Høsthjerter 2017

Første 7-8t totalt, 4t45min aktiv.
    Andre ca 3t og 1,5-2t aktiv

14. My heart Flørter med forumet

Ca 5 timer med første
    2,5 time med andre

15. Eliz92 Forumet er livet Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Januar 2017

3,5 t første gang og
    2 t andre gang. Går rett i aktiv fødsel

16. Pink Elsker forumet Desemberlykke 2018

Fra jeg kom til sykehuset med 4 cm åpning til han var ute gikk det 9 timer :)

17. Augustinaen Elsker forumet Junilykke2018

2,5 timer med første og 2 timer med andre.

18. Kengu Forumet er livet VIP

Fra jeg ankom føden til han var ute tok det 3 min

19. krølle... Forumet er livet August 2018

Førstemann ramlet ut ti minutter etter jeg skjønte jeg var i fødsel... Andre tok det litt under 30 min fra jeg ante uråd til han var ute med hasteks. Siste ble forsøkt stoppet med riehemmere i 4 timer før akutt ks...

20. Mamma til mini Flørter med forumet

Tok 45 min fra vannet gikk til riene begynte. Og da var lillegutt ute 6 timer etter første rie

Del denne siden