Hvor lenge varte fødselen din?

Jeg regner feil men det får nå så bare være, jeg tenker at mine fødsler startet ved første rie så da ser det sånn her ut:
Nr 1 varte i 14 timer
Nr 2 varte i 4 timer
Nr 3 varte i 1 1/2 time
Nr 4 varte i 6 timer
Nr 5 varte i 1 1/2 time
 
Med nr 1 varte den 5 timer fra første rie fødte uke 36. Med nr 2 varte den 10 timer fra første rie fødte uke 38+3
 
Rett under 5 timer, både regnet i mine timer og jordmors timer. :p Merka ikke noe før jeg var i aktiv fødsel. Hadde aldri modningsrier over lengre tid, gikk rett i gang med heftige intense og tette rier som var effektive, på tross av at jeg ble "dyttet" i gang (tok vannet 8 dager før termin, skulle egentlig settes igang med ballong men var så moden etc. så det holdt å bare ta vannet).
 
Fra vannet gikk 72 timer, riene begynte like etter, men aktiv fødsel var 8timer.
 
Nr 1 varte i ca 6 timer fra første rie og nr 2 varte i ca 5/6 timer fra første rie.
I følge jordmor varte fødsel nr 2 i ca 4 timer men.
 
Mellom en halv time og to timer i aktiv fødsel med de fire siste, litt lengre på de to første.
 
Fra vannavgang til fødsel 3 timer.

Vet ikke akkurat når aktiv fødsel startet, hadde 2-3 cm 1 times tid før vannavgang, og ca 1,5 time etter vannavgang hadde jeg 8 cm
 
Fra jeg ble satt i gang til han var ute: 22 timer. Aktiv fødsel: 13-14 timer. Riene var konstante fra det sekundet jeg ble satt i gang. En hel stor rie uten stopp på 22 timer. Var en helt jævlig opplevelse
 
Aktiv fødsel på 1t og 45 minutter. Hadde svake og uregelmessige modningsrier i 20 timer før det da.
 
Husker ikke når jeg var i aktiv fødsel med første, men med andre hadde jeg 5cm da jeg kom på sykehuset klokka fire på natta. Han var ute i halv 4tida på ettermiddagen :)
 
Første 7-8t totalt, 4t45min aktiv.
Andre ca 3t og 1,5-2t aktiv
 
3,5 t første gang og
2 t andre gang. Går rett i aktiv fødsel
 
Fra jeg kom til sykehuset med 4 cm åpning til han var ute gikk det 9 timer :)
 
2,5 timer med første og 2 timer med andre.
 
Førstemann ramlet ut ti minutter etter jeg skjønte jeg var i fødsel... Andre tok det litt under 30 min fra jeg ante uråd til han var ute med hasteks. Siste ble forsøkt stoppet med riehemmere i 4 timer før akutt ks...
 
Back
Topp