Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ivara
Er det synarela det?
Mener suprecur varer i ca 3 uker, eller 100 doser.
Forhold deg til det klinikken sier du. [:)] Som regel er det litt mer medisiner enn det som står på pakningsvedlegget, som f.eks. med puregon som har ca 100 IE ekstra pr ampulle.
ORIGINAL: Lille Mille
Jeg byttet ut min på mandag jeg.. eller etter mandag. Så brukte min i 14 dager med 4 doser hver dag. Fulgte bruksanvisningen, pluss det jeg fikk beskjed om fra sykehuset. [:)]
Selvsagt får du mye spørsmål nå [;)] Nå er du jo straks i gang.. endelig!
ORIGINAL: Serene
er som ivara her sier.
men for å si det sånn du merker når den blir tom da blir det mye luft i røret på selve spray røret og du merker at dosen er litt mindre og da er det på tide å bytte [:)] ikke noe stresse med blir det litt lite på den siste dosen tar du bare en ny med den nye [;)] det gjorde jeg og jeg har ikke dødd av overdose for å si det sånn [8D]
ORIGINAL: RANDÅLF
er som ivara her sier.
men for å si det sånn du merker når den blir tom da blir det mye luft i røret på selve spray røret og du merker at dosen er litt mindre og da er det på tide å bytte [:)] ikke noe stresse med blir det litt lite på den siste dosen tar du bare en ny med den nye [;)] det gjorde jeg og jeg har ikke dødd av overdose for å si det sånn [8D]
Var det jeg tenkte og at jeg ville merke det[:)] Det fungerte jo på deg, så da er det jo egentlig bare flott[:)][:)][:)]
hehe håper du ikke stresser for mye nå da dette går bra skal du se[;)]
jaja jeg vet det er lett å si [8D]
ORIGINAL: Vakle
Jeg hadde ikke brydd meg med en dag eller to (du skal jo spraye en del i starten, og det er garantert "for mye" på den), men jeg ville ikke ventet så lenge at jeg så forskjell på dusjen som kommer ut.
Tar alle fire doser daglig? Jeg har fått beskjed om tre jeg...