Hvor lenge varer en trampoline?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Dere som har hatt flere trampoliner, eller har slitt ut en.
Hvor lenge varer en?

De varer en stund. Vi fikk en brukt som fulgte med ett hus mamma kjøpte. De hadde hatt den i veldig mange år. Vi drepte dne vel etter 5 eller noe sånt. Den vi har nå har vi hatt i en del år allerede. Ikke noe galt med den

Det varierer
Jysk sin varte vel 4-5 år
Jumpking har vi foreløbig hatt i 6 år

Jeg hadde jumpking da jeg var liten, og vi bytta den aldri ut. Bytta ut duken da den var ca 20 år, da mine barn begynte å bruke den hos bestemor. Vi har jumpking hjemme, og den har blitt mye brukt i ca 5 år nå uten at man ser noe slitasje. Jeg tenker det er bedre p bruke litt mer penger når man kjøper, og da kjøpe skikkelig kvalitet slik at man slipper å bytte ut.

Har en hos mine foreldre som står på 9 året. Den holder seg godt da de tar den inn hver vinter. Tror det var europris.

Vi kjøpte oss i fjor og bestilte også egen bag som den kan pakkes inn i. Satser på å ha den mange år også :-) Europris den også!

Har bytta litt og litt underveis (kant rundt, nett og fjører) men nå har den stått i 11 år :)

Vi kjøpte på obs for 7 år siden. Har byttet sikkerhetsnettet. Den lever ellers helt fint enda. Burde bytte den blå kanten før neste sesong sikkert. Hvor lenge den varer videre vet jeg ikke enda.

Vi har de lenge men tar de inn hver vinter og gjør små reparasjoner på de ved behov underveis. Brukt billig trampoliner

Den vi hadde som barn, varte fra jeg var ca 10 til søstra mi som er 9 år yngre var ferdig med trampolinetiden. Mener den blå ble bytta på et tidspunkt.
Vi er på 4 året med vår og den ser ikke slitt ut, kjøpt på xxl

Back
Topp