Hvor lenge varer de...

Har ingen anelse, men mine er ømme enda i dag(6+3)

Jeg var super øm frem til uke 6, nå er de blitt store, tunge og ømme viss de blir klemt. (Barna skal sitte på fanget, bh som begynner å bli små...osv...) :-)

I førrige svangerskap hadde jeg det fra rundt uke 6 til rundt uke 12 :)

Hei, jeg er litt bekymret for akkurat dette! Fikk ganske vondt fra slutten av uke 3 og frem til nå (5+1) men i dag har det plutselig blitt mindre! Det er der fortsatt, men svakere.. Er det et dårlig tegn, tror dere? :s

Jeg hadde ømme pupper i 2 dager, og så var det over:)
Men jeg har veldig lite symptomer da, det skal sies. Sånn var det sist også.

Ca til 2.trimester. Mener de ble mindre følsomme etterhvert

Hei, jeg er litt bekymret for akkurat dette! Fikk ganske vondt fra slutten av uke 3 og frem til nå (5+1) men i dag har det plutselig blitt mindre! Det er der fortsatt, men svakere.. Er det et dårlig tegn, tror dere? :s
Det er ikke et dårlig tegn altså:)
Tror det er vanligst helt i starten med ømme pupper, og heller ikke unormalt at de er ømme utover heller.

I min forrige graviditet hadde jeg ømme pupper kun noen dager helt i begynnelsen.
Mot slutten var de tunge og jævlige - men ikke ømme lenger :)

Tror det er veldig individuelt - og at alt er normalt når det kommer til dette:)

Det er ikke et dårlig tegn altså:)
Tror det er vanligst helt i starten med ømme pupper, og heller ikke unormalt at de er ømme utover heller.

I min forrige graviditet hadde jeg ømme pupper kun noen dager helt i begynnelsen.
Mot slutten var de tunge og jævlige - men ikke ømme lenger :)

Tror det er veldig individuelt - og at alt er normalt når det kommer til dette:)

Åh fjof takk for svar, blir så lett bekymret! Så jeg skal nok få det morsomt etterhvert, haha :)

Det er sånn her også, bekymrer meg ikke.... ;) I mine svangerskap har det kommet og gått litt i perioder hele svangerskapet, men absolutt vrt verst de første 1-2 ukene..... :)

Omg ømme pupper!!!
Jeg har ikke hatt spesielt ømme pupper i tidligere svangerskap (ikke har jeg pupper og ikke har de lært seg å fikse melk haha) men denne gangen..ååååh så vondt. Løp på do i går, måtte holde hardt på puppene mens jeg løpo_O Så nok veldig bra ut...

Fikk ømme pupper 2-3 dager etter det jeg tror var el, måtte kjøpe ny bh 3+5. Nå 4+5 sliter jeg med å sove på magen:(

Back
Topp