Hvor lenge var du sammen med kjæresten før dere hadde sex?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Sex først så sammen etter ei uke ish
 
Her hadde begge en annen kjæreste når vi møttes, men så gikk de forholdene dukken nesten samtidig, og vi begynte å henge sammen for å gjøre noe gøy. Jeg ble forelsket, og vi var vel venner i 3 år, med god tone, før vi, etter en fuktig kveld så klart, havnet til sengs. Så var det hit og dit en liten stund, jeg var fortsatt håpløst forelsket, han usikker på om han ville ødelegge vennskapet om de følelsene han hadde kom til å gå over. Men så satset vi, og nå er vi forlovet med første på vei, og har vært kjærester i 7 år :)
 
Sex først, også flyttet jeg inn for godt to uker etterpå. :p
 
Hehe, var på besøk hos han første gang vi møttes, prata hele natta, og hadde sex neste morgen [emoji87]
 
Litt over en måned, sa ifra på første date at ikke noe sengehygge før man enten var sammen eller har holdt på i 1-3mnder :laughing002
 
Jeg husker ikke om vi hadde sex første kvelden vi møttes, jeg var iallfall med ham hjem. Et år senere ble vi kjærester.
 
Ca ei veke etter at vi møttest, vi sov faktisk saman fleire netter før vi heiv oss rundt med slikt ;)
 
Ca. en måned etter vi ble sammen. Etter å ha brent meg så mange ganger før, ville jeg ta ting "i riktig rekkefølge" [emoji85]
Vi også sov sammen flere netter før vi hadde sex for første gang. Skal nevnes at jeg var 19 og han 28, så det var kanskje også en medvirkende faktor.
 
Det var vel ca 5 dager etter at vi ble offisielle kjærester, ca en mnd etter vår første date. Synes det er greit å vente med sex til jeg er i et forhold, det er det som fungerer best for meg. Hadde planer om å vente et par uker inn forholdet, men var sprengkåt og klarte ikke holde meg. Hadde gått uten sex i et halvt år frem til da, som er det lengste jeg noen gang har klart å holde meg. Har veldig høyt behov for sex, så for meg er det bra å vente litt inn i forholdet med det, så jeg rekker å bli kjent med personen og at det ikke bare handler om sex.
 
Lol. Sammen? Tror aldri jeg har blitt sammen med noen uten å ha hatt sex med dem først. [emoji14] (med unntak av første kjære min da jeg var 15, men da var jeg jo jomfru så jeg føler ikke at det teller)
 
Back
Topp