Hvor lenge var du sammen med kjæresten før dere hadde sex?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Hadde sex første gang vi møttes på ordentlig :) hadde sett hverandre før men ikke møttes

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Vi møttes og var sammen hver eneste dag, han flytta inn noen gater bortenfor meg.. Hver dag var vi sammen fra vi sto opp til vi la oss. Etter halvannen måned tror jeg vi kyssa og etter det hadde vi sex første gang.. Jeg husker jeg var så usikker etter det og var nesten fast bestemt på at det ikke skulle skje igjen. Han var veldig forelska i meg og jeg var litt keen tilbake, men ikke helt på samme nivå. Det gikk noen dager, så skjedde det igjen.. Vi regner forholdet vårt fra dette, men jeg kan innrømme at jeg ikke var helt 100% med før noen måneder senere. Elsker mannen, han har så mye kjærlighet å gi, det er fantastisk <3
 
første date juni 2013:) reiste på sommerferie sammen ei ukes tid etterpå,og flyttet sammen i ny leilighet uka etter der.. har vært som limt med hverandre siden den første daten❤☺ still going strong, og like nyforelsket 2,5 år etter
 
Mange år siden dette, helt tilbake i 2007...."Bare venner" fra mars-august det året, så ble vi kjærester i august, og hadde sex for første gang sammen i september. Gikk ikke unna... Hadde ikke kysset før vi ble kjærester løpet av hele den sommeren. I dag har vi vært gift i 4 år, og ønsket barn i de 3 siste. Endelig er det en liten på vei :)
 
Før vi ble sammen. :D:D
 
Vi sjekka at sexen funka før vi bestemte oss for å sjekke om forholdet funka.
 
Vi ble "spleisa" av et felles vennepar, og vi hadde begge svært lite tro på at det skulle bli noe av. Endte opp med å overnatte hos hverandre 4-5 helger og plutselig sa det pang. Så gikk vell ca 2 mnd. Noe som er veldig ulikt meg ☺
Vært sammen I 3,5 år og har strax ettåring I hus og prøver på nr. 2:)
 
Vi hadde sex et par uker før vi ble kjærester. Vi hadde dog kjent hverandre i 5 år som venner før noe som helst skjedde. Mannen i mitt liv, uten tvil! :love2
 
Ei uke etter den første gangen vi møttes. Vi ble sammen rett etter at vi hadde hatt sex. Siden da har vi vært sammen hver eneste dag :)
 
Et par timer etter vi hadde truffet hverandre for vår første date. Daten gikk virkelig bra, for å si det sånn! [emoji14] 2 år etter og vi er gift og har barn [emoji14]
 
Back
Topp