Hvor lenge var dere sammen?

Møttes via felles kjente. Ble sammen ett år senere etter et halvt års dating. Flyttet sammen etter to år som kjærester. Hadde et par pauser. Fikk første barnet 6 år etter vi ble sammen.

Vi var sammen nesten 3 år før jeg ble gravid

Møttes våren 2012, ble offisielt et par juni 2012, fikk første barn januar 2015 og venter nå nummer to :)

Møtes i ungdomstiden. Ble sammen når vi var 16. Møttes mellom bekjente. Fått vårt første barn 10 år etter :)

• Liker
Reactions: SMD
Møttes i mai 2009 på byen.
Giftet oss desember 2010 og fikk vårt første barn oktober 2011 :)

• Liker
Møttes på det store Internett i oktober 2012 og datet frem til juni 2013. Kjøpte hus i 2014 og nå venter vi ei liten jente i desember 2016. :)

Vi møttes online når jeg var gravid med eldste i 2008. Ble offisielt et par i mars 2009, fikk minsten januar 2013.

• Liker
Vi møttes i skibakken i vinterferien 2001. ble sammen etter noen måneder og fikk første barnet i 2009.

• Liker
Møttes på sukker.no i 2009, begynte å date slutten av det året. Ble offisielt sammen i februar året etter og gravid 2 uker etter det. Nå har vi 3 barn sammen og kjøpte vårt andre hus sammen i fjor :)

• Liker
Sommeren for seks år siden møttes vi da onkelen hans hadde han med til stallen for å vise frem hesten sin (som jeg hadde på fôr). Tok han i hånda, da visste jeg at vi skulle gifte oss en gang ❤ For seks år siden i dag kyssa vi for første gang :)

Nå har vi et barn samme på et halvt år, men ringen uteblir :rolleyes:

Vi møttes gjennom jobben og bestemte oss for å prøve å få barn etter litt over ett år.
Nesten ett år etter dette fikk vi vår sønn og nå venter vi vårt andre barn ❤️

Vi møttes i november på det som på begynnelsen av 2000-tallet het IRC (mirc som det også kaltes)
Vi snakket sammen i 3 mnd før vi traff hverandre for første gang, og ble sammen ikke lenge etterpå.

Tok noen mnd før han flyttet dit jeg bodde, og vi bodde ikke sammen før ett år etterpå heller. Jeg hadde bokontrakt med ei venninne jeg ikke kunne gjøre om på.

Vi fikk førstemann i 2009, så vi var kjærester i en del år før vi ville ha barn. Begynte å prøve sommeren 2008.

Back
Topp