Hvor lenge var dere sammen?

Mortilprins

Elsker forumet
Inspirert av en annen tråd.
Hvordan møttes du og sambo/mannen og hvor lenge var dere sammen før dere fikk barn? :)

Jeg og sambo ble spleiset av en felles kompis februar 2014. Vi rota i 3mnd før vi ble kjærester og 1 år senere ble jeg gravid. Sammen har vi prinsen vår på snart 1 år <3

Vi møttes som studenter, nesten 22 år gamle. Ble ganske fort sammen, men begynte ikke å prøve før drøyt fire år senere. Etter fem år som kjærester fridde han og vi satte prøvingen med tungt hjerte på vent til et par mnd før bryllupet. Vår eldste er født et drøyt år etter at vi giftet oss, da hadde vi vært sammen i over 7 år.

Nå har vi 15 år sammen, og 3 barn

Vi møttes på tinder, det ble match gitt.
Vi ble sammen i august 2014, i november samme året ble jeg gravid (det var ikke planlagt) juli 2015 kom frøkna vår. så vi fikk ikke vært kjærester så kjempe lenge :p

Møttes gjennom jobben. Ble sammen ganske kjapt. Han var også kompis av min bror. Så visste jo hvem han var hele tiden da.

Fant ut jeg var gravid etter vi var sammen 1 mnd :p Vel, det er over 11 år siden nå. Gift og to barn sammen ;)

Vi møttes online (World of Warcraft), var sammen etter å ha kjent hinanden 2 år og var sammen 5 år før gutten kom til verden. Faktisk nesten akkurat 5 år. :D

Ble sammen i november 2007 og ble gravid ganske fort. Hadde termin 9 dager etter 1 års dagen vår.

Vi møttes på arbeidsplassen. Jeg startet jobbe der han jobbet.

Møttes gjennom en felles venn da vi var studenter. Var så og si kjærlighet ved første blikk. Ble vel sammen på dagen. 8 år senere har vi 3 barn sammen og har vært gift i 5 år :)

"Møttes" på møteplassen.no, for litt over 7 år siden... Gift og et barn i dag ;)

Møttes på byen gjennom et felles vennepar, holdt på i drøye to måneder før vi ble sammen. Jeg ble gravid ca. to måneder etter det igjen, men det endte med spontanabort... Ble gravid igjen nesten umiddelbart etter spontanaborten, og ni måneder senere fikk vi datteren vår :)

Møtte for første gang for 14 år siden. Ble sammen for 8 år siden, giftet oss for 4 år siden, to barn på 3 år og 8 mnd. Terminen med eldste var 2 dager før vår første bryllupsdag.

Back
Topp