Hvor lenge var dere sammen før tanken på barn kom?

Vi snakket om ønsket om barn veldig tidlig, pga det ikke var interessant for meg å fortsette hvis han ikke ville ha. Begynte å prøve etter ca et år sammen, men måtte ta en pause pga celleforandringer og konisering. Ble gravid den dagen vi fikk lov å ha sex igjen :happy:
 
Vi var enige om barn tidlig, liksom en grunnleggende forutsetning. Men prøvde ikke før enn etter å ha vært sammen i 4 år og nesten rukket å gifte oss:p

Akkurat samme her! Han fridde og tre dager senere var det eggløsning - og her sitter vi altså i dag og venter spent på nummer 1!
 
Jeg ble gravid med sønnen min på p-piller så her ble det bestemt for oss.. Men da hadde vi vært sammen i 2 år :D Jeg var bare 15 så det kom jo som et sjokk. Sønnen min ble lagd på 2 års jubileumet vårt  :hilarious: fant det ikke ut før jeg var 7-8 uker da :hilarious:

Med denne I magen så hadde jeg snakket om det siden sønnen min ble født for 2 år siden :hilarious:
 
Jeg kjøpte brudekjole før jeg visste at jeg var gravid, og hvis vi gifter oss i august 2020 som er planen, må jeg trene litt for at den kjolen skal kunne fungere :nailbiting:

Ellers får du tak i en ny kjole ;) men trening er jo uansett superbra! :D
 
Back
Topp