Hvor lenge var dere sammen før dere ble samboere?

Noen timer[emoji23] Jeg ble kjent, sammen og samboer til kjæresten for nesten 2 1/2 år siden. Jeg kom på besøk med ei venninne og ble bare værende;)
 
Flyttet rett sammen vi, typ 2 dager etter vi ble ett par :)
 
2 år ca. Hadde leilighet og jobb i hver sin by, så det tok litt tid før alt falt på plass. Deilig å være nyforelsket så lenge :)
 
Vi datet noen mnd før han så og si flyttet inn[emoji173]️[emoji28] gikk litt fort i svingene, men vi var så forelsket og det passet best sånn
 
Rundt 10mnd,da hadde jeg sneket meg sakte men sikkert inn til ham :hilarious:
 
Vi bodde vel mer eller mindre bare sammen før vi ble kjærester. Jeg var til han så si hver dag fra vi fikk ordentlig god kontakt. Pratet i noen mnd. før det da, men ja. Adresseendring, møbler og pynt kom vel inn ca etter et år. Nå har vi vært sammen i 2 år og snart 5 mnd og venter vårt første barn sammen [emoji173]️ 13 års aldersforskjell
 
Litt over et halvt år! Men bodde i praksis sammen før det og da. Vi var studenter og når sommeren kom og vi begge var passe lei av våre respektive kollektiv tenkte vi å bare flytte sammen. Fungerte heldigvis fint, nå har vi vært samboere i 9 år :)
 
Var sammen i 5 mnd før vi leide en leilighet sammen, selv om han var hos meg hele tiden i noen mnd før vi offisielt ble et par [emoji14]
 
Offisielt ca 1,5 år. Det var da vi kjøpte bolig sammen. Men i praksis flyttet jeg vel inn til han etter ca 4-5 mnd [emoji4]
 
Back
Topp