Hvor lenge var dere sammen før dere ble samboere?

6 måneder. Det var ikke egentlig meningen, men han måtte flytte ut av kollektivet han bodde i, så da bodde han på min hybel mens jeg hadde sommerjobb i utlandet. Og så klarte han å knote det til, slik at han mistet den nye hybelen. Så da ble han bare boende hos meg da, og vi fant oss egen leilighet etter en drøy måned :)
Studentlivet altså :Heartred
 
Sov vel hjemme 3 netter etter etter at vi ble sammen, hadde vel allerede litt ting hos han i forkant :D skulle ta det rolig :p hadde kjent hverandre i flere måneder før vi ble skikkelig sammen
 
Vi ble kjent i et bokollektiv, så på en måte begynte vi som samboere :p Vi var bare "gode venner" i starten, før vi ble kjærester. Deretter flyttet vi til hver vår leilighet som kjærester, men var hos hverandre 9/10 dager. Derfor flyttet vi sammen etter ca 6 måneder som kjærester.
 
Vel... Vi kjente litt til hverandre via jobb. Så kom han innom etter jobben kveld og vi ble sittende i timesvis å prate. Så ble det så sent at han til slutt fikk tilbudet om å sove over... etter det har vi sovet sammen hver natt i to år og har nå en liten en sammen som er seks uker. Tidenes lengste «one night stand» ler
 
Litt over 1 år, men kjøpte ikke bolig sammen før etter 4 år:)
 
1 år
 
6 mnd [emoji23]
 
Vi møttes via zoosk, også møttes vi 1 gang og da sov han hos meg. 2 gangen vi møttes kom han med kofferten, også ble vi sammen etter et par dager haha! 3 1/2år er gått og vi bor fortsatt sammen :)
 
Etter 2-3 mnd bodde vi sammen, etter ca 4 mnd kjøpte vi hus og etter ca 6mnd flyttet vi inn i huset [emoji38] Effektivitet er bra! [emoji23]
 
Back
Topp