Hvor lenge uten?

Lolenona

Glad i forumet
Juli13-jentene
Hvor lenge var du/dere uten prevensjon før spiren satt?

Jeg sluttet på p-piller i juni 2012, men kunne ikke akkurat kalle oss prøvere. Vi tenkte kun skjer det så skjer det, og hvis ikke er det greit også enn så lenge :) Så vi var uten prevensjon i 4mnd ca :D

Har ikke brukt prevensjon siden høsten 2007. Har funnet ut at jeg blir utrolig trøtt av hormoner, og spiral stoler jeg ikke på. Er derfor gubben som må bruke kondom. Spiren satt i første pp, så rakk ikke akkurat å tenke oss om . :)

Jeg tok ut hormonspiral 16. august og var gravid rett under 2 måneder etterpå. Jeg er litt usikker på om vi rakk en eller to prøveperioder før spira satt, siden jeg hadde mange uregelmessige blødninger i en måneds tid etter å ha tatt ut spiralen.

Slutta på pilla 22 auggust 2012 - Å unnfangelsen fant sted mest sansynlig den 22 oktober 2012 :)

Har ikke brukt prevensjon siden fødselen sist (februar 2011), så tok 1,5 år før jeg ble gravid.. Men vi prøvde ikke aktivt før etter 6 mnd etter fødsel, så tok oss ca 1 år å bli gravide på nytt... Opplevde også en SA dette året..

sluttet på pillen des11-jan12 ..men vi gikk ikke inn som prøvere før i august når vi kom hjem fra ferie...etter nesten 15 år på p-pillen så tar det nok litt tid før kroppen kommer til seg selv igjen....så vi bare koset oss :love022 !!...så ganske sikker på at unnfangelsen skjedde 25 oktober :rolleyes: og pos test 9 nov!

Tok siste psprøyte februar 2010... så den ska eg aldri begynne på igjen :P ble gravid først i juli, men endte med sa.. så satt spiren i slutten av oktober :D

Slutta på pilla i april. Vi prøvde ikke vi heller, men tenke at skjer det så er vi klare for det. Det skjedde en måned vi så vidt så hverandre, og kosa oss kanskje 3 ganger i løpet av måneden. Så det kom som en overraskelse egentlig!

Sluttet 5 september. Fikk positiv teste med 3+ 10 november. Så det gikk raskt denne gangen også :-)

Til tross for at vi begge er unge og friske tok det nærmere ett år første gang, den graviditeten endte i MA i mai, og ble da gravide i sept/okt nå. Så har ikke hatt noe aha opplevelse på at det har gått så raskt akkurat :(

Her tok det 13-14 mnd, ble gravid på 13.prøveperiode. Så ingen aha her heller gitt,og vil aldri begynne på pillene igjen. Ikke sikkert det er de som forårsaket tilstanden som gjorde at vi fikk trøbbel,men jeg tenker at de muligens var med på å tulle det til for meg.

Jeg slutta aldri på pilla.. så når denne kommer har jeg 2 p-pille barn:p

Tok ut kobber spiralen 25 oktober.. EL 26-29 oktober ca å satt da ;)
Ganske fruktbare i familien :)

Jeg sluttet på p-pillen i mai. Var gravid i juli, men mistet. Ble gravid på nytt igjen i oktober :)

Sluttet på ppillen 6oktober 2012, positiv test 5november 2012 :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi var ikke prøvere...

Back
Topp