Hvor lenge tror du fødselen kommer til å vare?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Håper og tror det går som de to andre fødslene jeg har hatt :) for på begge har riene hold på i 6-8 timer, men KUN de 2-3 siste timene har vært tortur :P :D

Med nr 1, så startet det med at vannet gikk i ule 37, og akkurat 1 døgn etterpå var jenta ute :)

Med nr 2, startet det med svake rier veldig tidlig om morgen, og hun var ute etter noen timer :) (kom 4 dager før termin)

★sender fra pipe-gjøken★

Sist tok det 3 1/2 time fra vannet fikk til jenta var ute. Jeg ble dog indusert, og blir det mest snnaynlig denne gangen eller et ks så da går det vel like fort da;)

sist tok det 4- 4,5t fra første rie. kom inn med full åpning og pressrier så regner da fødselen fra første rie :-)

Ca 7,5 time :) Hadde han ikke satt seg fast, så hadde det vel gått kjappere :) Synes det var vooooondt når jeg hadde 6 -7 cm åpning... da kjente jeg smertene godt. Så alt i alt var jeg fornøyd med lengden på denne fødselen :)

Aner ikke siden jeg er førstegangs. Men om jeg slekter på mamma så tar den vel kanskje 7-8-9-10 timer :-)

Med tanke på to kjappe fødsler tidligere ,hvorav den siste hadde en aktiv fase på knappe 1 time fra 3-4cm til ute så tror jeg ikke at det tar så veldig lang tid.

2 timer i aktiv fødsel sist så er veldig spent på hvor fort det går denne gangen siden dem sier det gjerne går fortere andre gangen.. :P

ca 8 t første gang, halvannen time andre gang...sistemann blir vel enten superfort, eller i dagesvis :p

Hadde vel aktiv fødsel rundt 3 timer sist, da hadde jeg forberedt meg på 20 timer. Alle sier jo det går fortere andre gang, men det tør jeg ikke håpe på, da ender jeg vel opp med 20 timer ;)

Ca 7-7,5 time aktiv fødsel sist. Hadde vært noen timer raskere hadde det ikke vært for at hun var stjernekikker og ikke kom seg ordentlig ned i bekkenet på egenhånd. Lå lenge med full åpning og presset for egen maskin før fødselslegen kom med sugekoppen for å hjelpe henne ned og ut.

Vet ikke hva jeg tør å håpe på denne gangen, men satser i alle fall på at lille i magen har vett til å posisjonere seg riktig inni der :P Håper også litt på at det ikke skal starte midt på natten denne gangen. Hadde vært greit hvis vi kunne levere snuppa i bhgen før vi dro på føden, og så kan hun heller bli hentet der på ettermiddagen. Kjenner jeg ikke er sånn supergiret på at noen skal vite at fødselen er i gang før det er absolutt nødvendig :P

Ca 7-7,5 time aktiv fødsel sist. Hadde vært noen timer raskere hadde det ikke vært for at hun var stjernekikker og ikke kom seg ordentlig ned i bekkenet på egenhånd. Lå lenge med full åpning og presset for egen maskin før fødselslegen kom med sugekoppen for å hjelpe henne ned og ut.

Vet ikke hva jeg tør å håpe på denne gangen, men satser i alle fall på at lille i magen har vett til å posisjonere seg riktig inni der :P Håper også litt på at det ikke skal starte midt på natten denne gangen. Hadde vært greit hvis vi kunne levere snuppa i bhgen før vi dro på føden, og så kan hun heller bli hentet der på ettermiddagen. Kjenner jeg ikke er sånn supergiret på at noen skal vite at fødselen er i gang før det er absolutt nødvendig :P

Signerer det siste du har skrevet ;)

Back
Topp