hvor lenge til med vogn?

pops25

Forelsket i forumet
Jeg vurderer å kjøpe ny vogn til vesla.. den vognen vi har faller hjulene av og er generelt en tung og vond vogn å bruke. men det jeg lurer på, hvor lenge er det vanlig å bruke vogn, og er det verdt å bruke penger på det??[8|]

de bruker vel vogn lenge? i barnehage og slikt. Jeg ville absolutt kjøpt! du kan jo se på finn, kjøpe en brukt om du ikke vil legge så mye penger i det!

Har sett på finn... fant ikke noen som falt i smak..hehe... vognen vi har er kjøpt ny, den blir barnehage vogn når den tid kommer (begynner i barnehage ved ca 2,5års alder) får kanskje følge litt med på tilbud,finn etc...[:)]

Karsten ble tre år nå i november, og vi brukte vogna ut sommeren. Så jeg hadde definitivt kjøpt en ny ja, du skal sikkert bruke den i et par år til.

ibhg blir de brukt te ungane e 2 år så ja kanskje du bør invistere i en

Vi brukte vogn til eldste barnet var 3 år. De klarer jo å gå litt selv når de er halvannet/to, men blir fort slitne på lengre turer.

ORIGINAL: teena

de bruker vel vogn lenge? i barnehage og slikt. Jeg ville absolutt kjøpt! du kan jo se på finn, kjøpe en brukt om du ikke vil legge så mye penger i det!

Kommer jo helt an på barnehagen da. I barnehagen til storebror sover alle inne så der trenger man ikke vogn. Vogn trenger man nok uansett en stund til ja. Noen bruker jo vogn til de er både 4 og 5. Storebror sluttet da han var 2 år, vi kjøpte ny trille til ham og etter 1 uke var han ferdig med å sitte i vogn, da skulle han bare gå selv når vi var i butikker så siden har han ikke sittet i vogn. [:-] Minnet meg på at vi må prøve å få solgt den nesten ubrukte trilla. [8D] Kunne alltids hatt den til lillebror men siden vi nå har en annen bil enn da vi kjøpte trillen så passer den ikke så fint i bagasjerommet på bilen.

ORIGINAL: Lille Clementine

Vi brukte vogn til eldste barnet var 3 år. De klarer jo å gå litt selv når de er halvannet/to, men blir fort slitne på lengre turer.

Og så går jo de minste barna veldig saaaaaaakte..... [8D]

bruker jo vogn en god stund...
Tuva er snart 2år og sover ute i vogn enda, og må ha med vogn o vi skal på ærend og det blir mye gåing, så hadde nok kjøpt ny vogn ja...

Vi har ei trille til henne, som er utenom barnehagevognen. [:)]

brukte vogn fast hver dag med snuppa til ho iallefall var 2 år, sover en dupp på dagen til de er minst 2 år gamle ca, og hadde en paraply trille til ho var ca 3 år. nå ruker ho ikke det, men tror du gjør lurt i å investere i en vogn ja. når dere skal på ferieturer, bhg, sove ute , bytur ect ect ect [:D]

Vi brukte sportsvogna til mellomste helt til han var 3 - 3,5 år.. Han gikk jo selvfølgelig mye selv og, men i og med jeg var ute og gikk tur hver dag, var det greit å ha vogna med.. Jeg hadde jo han ikke i barnehage før han var 4 pluss at jeg ikke hadde bil på dagtid.. Og lang vei til å hente eldstemann i barnehagen..
Så det er jo alt etter behov..
Eldstemann her i huset sluttet med vogn da han var 2,5 år.. Men han elsker å gå turer den dag i dag (er nå snart 7 år).
Så unger er forskjellige.. Så du vet vel kanskje ikke behovet før ungen blir litt større..

Men mitt råd er å invistere i en god sportsvogn ja!! Du vil nok komme til å trenge den en god stund enda.. Og ser du den ikke blir brukt etter hvert, så selg den på finn..

Vi bruker i allefall fortsatt vogn til storebror han er 2 år og 8 mnd nå, ser for meg at vi i allefall bruker frem til sommeren, sikkert i sommer også hvis vi skal i dyreparken ol. De blir fort slitene også går det jo, litt seinere. Han sover også i barnehagen enda. Så jeg ville invistert i en vogn, men kanskje satsett på en sportsvog, eller sportstrill.

Back
Topp