Hvor lenge tenker du å være hjemme med barnet?

M

Moderator Steffen

Guest
Ville du ha vært lenger om du hadde mulighet? Skal far ha mer enn fedrekvoten?
 
Jeg blir hjemme til juni/juli og pappaen til oktober. Så håper jeg vi har barnehage plass.
Hvis hun ikke får det så har vi spart opp penger sluknet vi kan ta mer permisjon utover det.
 
Vi tar 80% perm for å være lengst mulig hjemme. Far tar fedrekvoten, jeg resten. Funket fint sist. Storebror på ett skal være hjemme sammen med oss :)
 
Jeg blir hjemme til oktober, til lille er 1 år. Så blir far hjemme ut året.
Så satser vi på dagmamma fra januar 19- sommeren og så begynne i barnehagen til høsten [emoji2]
 
Jeg blir hjemme til juli, og pappan til september.
Skulle gjerne vært hjemme lenger, men det går ikke.
 
Håper å kunne være hjemme til januar 19. Enten ved at jeg får overta far sin permisjon) eller om jeg blir sykemeldt og han tar ut permisjonen sin da. Om ikke så jobber jeg deltid slik at permisjon og ferie strekker til januar. Mini skal ikke i barnehage før det uansett.
 
Hvis jeg klarer å finne meg ny jobb så blir jeg hjemme til september, så skal mannen være hjemme fea sept - nov

Hvis jeg ikke finner meg jobb, blir jeg nok hjemme i 2 år
 
Jeg tar hele fellesperioden, og o kombinasjon med ferie blir jeg da hjemme fra 1.oktober 2017 til 1.september 2018. Pappaen tar ut sin kvote i etterkant, og så har jeg fremdeles nok ferie igjen til å kunne ta fri hele desember om nødvendig. Vi satser på å få barnehageplass fra hun er 1 år gammel :)
 
Jeg tar hele fellesperioden, så jeg blir hjemme til i august. Litt usikker på hva jeg skal gjøre etter permisjonen. Deretter tar pappaen over og blir hjemme til barnehage start som blir i oktober/november.
 
Blir hjemme til slutten av juni, så tar pappaen sin perm til slutten av august;

Litt usikkert ennå når jeg skal avvikle ferien min, mulig vi drøyer bhgstart litt; hvis ikke blir det i september :)
 
Jeg blir til juli, så litt ferie og så er det pappan som skal være hjemme til oktober-ish :)
Jeg vet heller ikke helt hvordan arbeidssituasjonen min er når jeg er ferdig med permisjon....
 
Vi tar 80 prosent utbetaling denne gangen. Jeg blir hjemme til juni og pappaen fram til desember eller januar. Skal bli deilig å utsette bhg-start litt. Storesøster begynte da hun var 12 mnd, og selv om hun har trivdes fra første stund, skal det bli fint å utsette tidsklemma noen måneder.
 
Jeg blir hjemme 100% for all tid. Er ufør og barnefar har ikke ansvar eller skal ha omsorg
 
Back
Topp