Hvor lenge tar dere folat?

Ut uke 12 sa legen min, men jeg fortsetter ut uke 13, siden jeg selv tror jeg er noen dager kortere på vei enn det legen tror ☺️

Fortsetter på multivitamin da, og den inneholder litt folat, men ikke så mye som det man skal ha de første 12 ukene.

Har bare 3 igjen så tar de til 12+1 hehehe.. har glemt det av litt innimellom men. Begynte jo på esken i august så gikk tom fort nå

Kun ut uke 12. Har tatt blodprøver og har nok i kroppen så trenger vel egentlig ikke men har de jo så why not :happy:

Jeg tar det til boksen er tom. Tror jeg skal komme meg til uke 12 :hungry: Jeg tar multivitaminer som inneholder folat også(400mikrogram). Kommer til å ta multivitaminer hele svangerskapet, og litt i tiden etter :)

Jeg blir å ta vitaminene så lenge jeg har dem. Altså i 8 uker til. Da er jeg i uke 17. Jeg blir mektig kvalm av de så hvis jeg må fortsette med vitaminer skal jeg uansett bytte da.

Jeg tar den gravidpakken fra apoteket hvor det står at det inneholder nok folat,kommer nok til å tade ut svangerskapet

Prøver å huske det frem til uke 12, men glemmer noen dager. Fortsetter sikkert til boksen er tom :-)

Jeg tok rene folattabletter til jeg var 13+ (husker ikke eksakt dag), og tar nå multivitamintabletter som inneholder samme mengde folat som de rene folattablettene. Har jern- og vitamin D-mangel, så kommer nok til å ta tablettene hvert fall ut svangerskapet.

Jeg tok rene folattablettet til rundt 13 uker, nå tar jeg multivitamin, er folat i den også

Back
Topp