Hvor lenge sover ungene deres i helgene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Hvor lenge sover ungene deres i helgene? Lengre enn ukedagene? Når starter dagen hos dere? Når spiser dere frokost?

Vi har to B-menneskebarn, så de sover ofte lenge i helgene. I dag sov begge til ca 9, det er litt lenger enn de pleier i helgene. Men klokka blir som regel i hvert fall 8 før de våkner [emoji4] så pleier vi å ha lørsdagsbading på morgenen, og surrer litt rundt, så frokosten er ca 9.30-10. De er 3,5 år og 8 mnd [emoji4]

Det varierer veldig, men som regel er jenta (1,5 år) våken og vil opp en gang mellom 06:30 og 08:00. Hun våkner gjerne tidligere, men hvis det er stille i huset så sovner hun igjen eller ligger helt stille. I dag ville hun opp etter at jeg romsterte i gangen kanskje rundt 08:30.

Frokost blir litt etter at hun våkner, og så får hun litt mer mat når den andre forelderen også står opp, for hun vil ha mat når andre spiser.

Som vanlig her, 5.30. I dag var det 5. :dead:

8:30, så ca en time lenger enn når hun må vekkes for å rekke frokost i barnehagen. 15 mnd.

Stort sett like lenge som i ukedagene. Alt fra 6 til 9:)

Her i huset er de stortsett i gang i 6-7 tiden uka lang:bag:

Måtte opp med en syk unge i natt, så fikk kun sove fra 4 til 6. Da kom den eldste og vekket meg. Han våkner stort sett kl 6, så da starter dagen:arghh:

Varierer med eldste, men han sover som regel noe lenger. I dag ca 8.

Yngste sover som regel alltid lenger. Til 8 som regel, noen ganger lenger

Yngste og eldste som vanlig ca 6.30
Mellomste liker å sove til nærmere 8 i alle fall. Det ville hun nok helst i uka og men da vekkes hun mellom 7 og 730

Feokosten er ofte ikke før nærmere 10 om vi ikke skal noe sted. Da får ungene litt frukt etc når de står opp og vi voksne får ligge lenge.

Her i huset er de stortsett i gang i 6-7 tiden uka lang:bag:
Samme her, men i dag så våknet minsten kl 5.
Samboer stod opp ca 6 fordi han ikke fikk sove lenger og frøkna kom innen en halvtime etter. Da sendte jeg med begge ungene og snudde meg rundt og sov en time til :D

Tja stort sett mellom 5.30 og 6, mest nærme kl 6. Aldri opplevd at de sover noe lenger i helgene enn i ukedagene. Har derimot opplevd at de kan finne på å sove lenge i ukedagene en sjelden gang og da til 9 tiden og må vekkes for å rekke bhg. Skikkelig kjedelig at de ikke kan sove lenge i helgene

Samme her, men i dag så våknet minsten kl 5.
Samboer stod opp ca 6 fordi han ikke fikk sove lenger og frøkna kom innen en halvtime etter. Da sendte jeg med begge ungene og snudde meg rundt og sov en time til :D
Stortsett sambo som står opp her og:p

I ukedagene må vi vekke jentungen klokka 07.10, da er hun langt i fra klar til å stå opp. I helgene sover hun til mellom 08-08.30

Hun liker ikke å spise så tidlig, så vi voksne står opp klokka 09, så somler vi litt og spiser frokost mellom 09.30 og 10.00 :)
Jentungen er stor nok til å forsyne seg med mat eller frukt før den tid hvis hun skulle ønske det :)

De våkner en plass mellom 6-7 som regel.

Back
Topp