Hvor lenge sover de om natta?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Her er lillebror lik storebror (selv om jeg delammet med første og fullammer nå) i og med at det sjeldent soves mer enn 3 timer i strekk, uansett tidspunkt på døgnet. I natt bråvåknet jeg og oppdaget at han hadde sovet i 4 timer! :eek::D Jeg lå å småsov i en halvtime til før han våknet, ny rekord! 4,5 timer! :rolleyes:

Jeg tror storebror ikke sov en hel natt før han var 4,5 mnd gammel, og da husker jeg ikke når på kvelden jeg la han.....? Her tas det iallefall ikke kveld før kl 21-22, vi prøver å nå et mål med kl 19 etterhvert....

Her legger hun seg når vi legger oss, ca 23. Hun sover da enten til kl. 04 eller 06. Etter mat sover hun et par timer til.
Jeg fullammer.
På lørdag sov hun fra 24-0830!!!!
Må sies at hun fyller seg opp godt om kvelden. Pupp sikkert 8 ganger fra kl 18

Går sjeldent mer enn 3 timer mellom hvert måltid her. Storesøstra var ganske stor før hun sov en hel natt.. Næremerr 8 måneder tror jeg.

Går sjelden mer enn to timer mellom ammingen her, dag som natt. Storesøster sov ikke natten gjennom før hun var nærmere året og våkner enda stort sett hver natt (ikke for å spise da).

Her ammet jeg nå kl 19.00, ga henne ett bad, og nå sover hun på rommet. Der sover hun ca 6 timer, før hun skal ha mat, så sover hun 4 timer til ca før mat, og så 4 timer til så står vi opp. :)

Her er go'gutten 6 uker, og sover stort sett 5-6 timer i strekk fra kl 23-24.. får flaske i 4-5 tiden og sover 4 timer til:)
han har hatt 2-3 netter de siste 2 ukene hvor han har sovet hele 9 timer i strekk:eek::D bare håper har har tenkt å fortsette med det;)

☆★hilsen meg★☆

Det varierer enda veldig mye fra natt til natt, men han sover stortsett 4,5t i strekk før han trenger pupp:) I natt var vi dog oppe hver annen time for kos og pupp:) Håper denne natten blir bedre;)
I seng stortsett rundt 24.00.

Tror dere ikke han sov i litt over 5 timer i natt?! :D :D Håper dette er starten på gode netter fremover :)

her er det siste måltid for kvelden 21.30 i slokner så og si selv til 22.00 da sover han til 0300-0400 får en ny matdose og sover til 0630-0915 litt varierende på morgenen enda... han får kun mme nå, men denne rutinen har vi hatt nå en stund med mm også..

Sovner ca elleve og sover til sju/åtte :D spiser og sover så halve formiddagen , og oppe hele kvelden :p

Skulle gjerne fått snudd det litt så hun sovnet Tidligere, men er bare 7 uker, så det går seg vel til ;) Får mme.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Han sover en plass mellom 9 og 11 timer i strekk. Får mat også sover han noen timer til.

Sover stort sett 6 timer på den "lengeste" hvilen, spiser og sover videre til jeg må ta han opp når vi skal levere i bhg(sover seg gjerne gjennom morgenstell og levering av unger han da..) Han har sove 10 timer 2 netter og da har vi bråvåknet av oss selv og lurt på om han pustet :p Har et veldig godt sovehjerte sånn som mine 2 andre barn har hatt :) Klager IKKE ;)

Back
Topp