Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mye søvn får barna deres på dagtid ? Sover de godt på natten ? Sover de ute / inne på dagtid ? Merker dere forskjell på natten om barnet har sover mye / lite på dagen ?
Her er det en dag av hvert noen dager sover hun kjempe godt på dagen andre nesten ingenting. Sover heldigvis godt om natten fra ca 2300 og til 5/6 tiden.
Har sovet inne for her har det vært veldig kaldtden siste uken
Han sover ute i vogn to ganger per dag, ca 3 timer hver gang om jeg er heldig Han får litt smådupper i bilstol og på fanget mitt også. Han er endel våken for å spise seg opp mellom 18-22, så sover han kun avbrutt av mating frem til 07-08. Han er våken et par timer mellom soving på dag.
Hvor mye søvn får barna deres på dagtid ? Han sover mer en det han er våken. Er kanskje våken rundt 3 timer til sammen.
Sover de godt på natten ? Han sover hele natten.
Sover de ute / inne på dagtid ? Han sover inne, da det er så møkkavær ute.
Merker dere forskjell på natten om barnet har sover mye / lite på dagen ? Han sover lige godt uansett
Jeg merker stor forskjell på natten dersom han har sovet dårlig om dagen. Da er han som regel veldig urolig og virker ikke å falle inn i den dype søvnen. Stort sett sover han heldigvis greit om dagen, sover mer enn han er våken stort sett - kommer litt an på om vi er hjemme eller på farten. Har stort sett 3 våkenperioder i løpet av dagen, og er da våken alt fra 20 min til 2 timer - det varierer litt fra dag til dag. Han sover stort sett innendørs på dagtid, har vært sånn ruskevær i det siste.
Prøver å få 2 dupper i vogna i løpet av dagen, da sover han lenger og bedre, gjerne 2-3 t. Men innebærer som oftest at jeg må ut å trille en av gangene da vi bor i leilighet med en liten balkong. Han ligger ute i bagen på en av duppene. Liker igrunnen ikke å ha han der da vi bor ganske nærme ring 2 og føler forurensingen kan påvirke ham. Men han sover så kort inne, bare 20-30 min på hver blund, og da er han vanskeligere å få lagt på kvelden. Blir fort ovetrøtt. I går kveld var det et helsike å få lagt ham siden han bare hadde sovet inne i løpet av dagen, det blåste så mye ute at jeg var redd han skulle blåse bort så jeg måtte pent nødt til å trille en times tid i 19-tiden.