Hvor lenge smerter etter MA?

Lumin

Forelsket i forumet
Utmarsj 2024
Oppdaget MA på ultralyd forrige uke og tok cytotec tabletter onsdag morgen. Hele dagen var tung og vond, men klarte meg fint med smertestillende som var sendt med. Torsdagen var mer normal mens. Fredagen fikk jeg økende smerter igjen og måtte ta mer smertestillende (pleier ikke trenge det til vanlig), og i natt våknet jeg også med smerter, og har vondt nå. Voltaren og Paracet døyver de fysiske smertene, det er ikke uutholdelig liksom. Blør litt. Det føles som etterrier eller sterke mensensmerter.. men hvor lenge skal det være sånn? :arghh:

Hei! Tror vi hadde MA omtrent samtidig. Hadde smerter i omtrent en uke etter cytotec. Hjalp veldig med varme mot smertene. Satt mye i badstu og brukte varmepute. Hvordan går det med deg? Jeg har ikke vondt nå lenger, men kjenner livmoren. Har sluttet å blø og tok en negativ graviditetstest, så håper dette er over nå.

Hei! Tror vi hadde MA omtrent samtidig. Hadde smerter i omtrent en uke etter cytotec. Hjalp veldig med varme mot smertene. Satt mye i badstu og brukte varmepute. Hvordan går det med deg? Jeg har ikke vondt nå lenger, men kjenner livmoren. Har sluttet å blø og tok en negativ graviditetstest, så håper dette er over nå.
Så trist at du også opplevde det:Heartred Men så bra det går bedre med deg nå! Jeg er smertefri, men blør enda - tidvis også store koagler.. tok graviditetstest fire uker etter cytocec, og den var enda positiv:sorry: så skal til legen og må sikkert gjennom en kur til:sad010

Så trist at du også opplevde det:Heartred Men så bra det går bedre med deg nå! Jeg er smertefri, men blør enda - tidvis også store koagler.. tok graviditetstest fire uker etter cytocec, og den var enda positiv:sorry: så skal til legen og må sikkert gjennom en kur til:sad010
Sender varme tanker! Den dagen med cytocec var et helvete, men har hørt at runde to ikke er like ille. Jeg har fått tilbake mensen, så det gikk fort over for meg. Håper det ordner seg snarest for deg også. Lykke til ♥️

Back
Topp