Hvor lenge skal stikkingene holde på?

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Blir gal av stikkingene/menssmertene.
Tror jo noe er galt hele tiden [&:]

Nå har jeg rydda litt, lagt ihop klær og styra litt. Stikker som bare det nederst i magen, både på sidene og midt på. Kjenner det også nederst i krosryggen. Og det iler nedover baksidene av lårene [8|]

Hvor lenge skal man kjenne disse såkaldte stikkingene/mensmurringene?

Første svangerskapet hadde jeg det helt fram til slutten. Var kanskje en kort periode midt i svangerskapet jeg ikke merka mye til det. Men kjentes ut som jeg fikk nåler både her og der[:D]

Andre svangerskapet kjente jeg det bare litt innimellom de første 3 mnd.

ORIGINAL: annibananni

Første svangerskapet hadde jeg det helt fram til slutten. Var kanskje en kort periode midt i svangerskapet jeg ikke merka mye til det. Men kjentes ut som jeg fikk nåler både her og der[:D]

Andre svangerskapet kjente jeg det bare litt innimellom de første 3 mnd.

Åja [8|]
Jaja. Bare alt er ok. Kjennes liksom ikke slik ut i flekkene [&:]

Det er bare bra at det stikker - godt tegn [:)] Så lenge det ikke gjør uhyrlig vondt og er kontinuerlig, men da VET du det er noe galt(har abortert selv tidligere)
Stikker hos meg og det er jeg glad for, for da strekkes det og skjer ting der inne i livmoren [;)] I mitt første svangerskap hadde jeg det også ut hele svangerskapet!

Stikker masse hos meg også [:'(] Så det er et godt tegn? Det er spesielt når jeg sitter i ro jeg kjenner det? Jeg kjenner det litt i korsryggen også

Hei jeg fant denne informasjonen til deg[:)]

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

ORIGINAL: Frihet

Hei jeg fant denne informasjonen til deg[:)]

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

Tusen tusen takk! [:D]
I dag stakk det så på den ene sidet at jeg gråt litt av redsel.
Huff, så tussete man skal bli da.

Back
Topp