Kaisa1 Gift med forumet 14 Mai 2006 #2 ca 20-25 min avhenger jo av styrke på varmen, og str på poteter...
**Hengetrusa** Forumet er livet 14 Mai 2006 #3 Så lenge at når du tar kniven igjennom de og den glir lett igjennom... Da er de ferdige... Alt ettersom...
Så lenge at når du tar kniven igjennom de og den glir lett igjennom... Da er de ferdige... Alt ettersom...
~Alexandra~ Gift med forumet 14 Mai 2006 #6 Bruke å koke i ca en halltime, men nypotet treng kortare tid, ca 20 min.
5.mannpåvei Forumet er livet September To Remember 2022 Septemberlykke 2024 14 Mai 2006 #8 anbefaler til senere og dele potetene i to..da tar det mye kortere tid å koke de! :)
MNJ Elsker forumet 14 Mai 2006 #9 ORIGINAL: nina Har kun 4 nypoteter i gryta. Hvor lenge må de koke? til du kan stikke en gaffel i de og de glir lett av[8D]
ORIGINAL: nina Har kun 4 nypoteter i gryta. Hvor lenge må de koke? til du kan stikke en gaffel i de og de glir lett av[8D]
Babyx7 Forumet er livet 14 Mai 2006 #10 Har fått kokt de, og spist de med god hjelp av Madeleine og Adrian. [:D]
Dorothy_1 Gift med forumet 14 Mai 2006 #12 Jeg tar Ikkje tida på sånt,jeg kjenner bare på di med noe skarp, Og når den gjenstanden går lett gjennom, Er di ferdige... [:D]
Jeg tar Ikkje tida på sånt,jeg kjenner bare på di med noe skarp, Og når den gjenstanden går lett gjennom, Er di ferdige... [:D]