Hvor lenge skal man vente??

*annikeen*

Forelsket i forumet
Kvar dag når posten kommer er jeg spent på om vi får innkallelse til 3årskontroll - men litt over to måneder etter bursdag, så er det ingen innkallelse å få!

Flere som har ventet lenge? =)

3 årskontroll har jeg aldri hørt om :)

Hehehe xD

Her er det ikke treårskontroll, men fireårs.

Her er det også bare 2, 2,5 og så 4! Men hvis du har fått beskjed om 3-årskontroll, så ville jeg bare tatt en tlf. Eller om du ønsker det da. Det er helt sikkert ingenting i veien for å stikke en tur for å slå av en prat + veiing og måling!:)

Her er det kontroll hvert år... ville tatt en tlf å hørt

Du skal ha kontroll på 15mnd, som er siste vaksinen, så er neste kontroll på 4år.

Labambie skrev:
3 årskontroll har jeg aldri hørt om :)

Ikke jeg heller :)

Vi har 3 års kontroll her jeg bor, men de hang litt etter.
Er da bare å ta en telefon til helsesøster og få en time.

Her har vi ventet LENGE på å få en time hos tannlegen som man skulle bli innkalt til.
Først nå 6 mnd etter 3 års dagen at vi har vært der. Da ringte jeg og hørte om han ikke skulle bli innkalt snart

har to gutter,og ingen av de ble innkalt til 3års kontroll. ikke hørt andre har det heller.

Om det ver vanlig med 3 årskontroll der du bor så kommer nok innkallelsen snart, noen ganger blir de hengende litt etter pga store årskull =)

aldri hørt om..

her er det 2 og 4 års... + 5 års da..

Det varierer jo etter hvilken kommune en bor i hvor mange kontroller det er når de kommer.
Her i Sandnes er det 1 år, 15 mnd, 2,5 år, 4 år og 5 års kontroller.....

Ringte helsesøstra. For sist gang jeg var innom å snakket med henne, så sa hun at vi snakkes på 3årskontroll og kanskje du har kjørt opp til da :)
Men hun har måttet snakke feil, for var vist ikke noe 3årskontroll :)

Back
Topp