hvor lenge skal man vente på en vare man har bestilt!!

Midt Norge

Elsker forumet
HAR BEStilt en vogn på en butikk her hjemme,og synes det tar veldig lang tid før den kommer... DE har sagt de skal ringe,men har enda ikke hørt noe...[:@][:@] bestilte den rundt den 8 jan karnsje.. er det lang tid el er det bare jeg som er utålmodig.. skal jo ikke ha den riktig enda da,men liker å ha ting i orden. man vet jo alldri.. DET er jo ikke lenge til termindatoen nå.. Jeg var jo litt treig med å bestille å da,men syner det var litt vanskelig å bestemme seg for hvilken vorn man skulle kjøpe,,,er så mange og velge mellom.

Ettersom varer kan ha utrolig forskjellig leveringstid (fra timer til dager, uker, måneder...) spør jeg alltid hva forventet levering er når jeg bestiller.. Kan du ikke kontakte butikken og spørre da??

Når jeg bestilte noe fra internett tok det over 3 uker ihvertfall!

Bestilte vogna i sepember.... de sa den var klar til slutten av oktober.... var å henta vogna 3 dager før Ronja var født! [:@]
Men de var 2006 modell, så den var vell ikke helt leverings klar da... men alikavell.... hissa meg skikkeli opp på butikken å fikk avslag i prisen!! Stooor fornøyd [:D][:D]

Glemte å sei at ho va født i desember da [:D]

har vært og spurt,og da fikk jeg ett surt svar tilbake.At det var jo ikke så lenge siden jeg hadde bestilt, og at hun hadde telefonnummret mitt.sa det skulle ta 14 dager å det har det gjort for en stund siden...

Da jeg kjøpte vogna så skulle de bestille stelleveska, det var 23 november...
Den har fortsatt ikke kommet...

Back
Topp