EmmmaK Andre møte med forumet 28 Mai 2019 #1 Leste 3 mnd, stemmer dette? Gjelder det både jod og folat? Glemte å spørre hos legen
Mica Glad i forumet Novemberbarna 19 Septemberlykke 2021 28 Mai 2019 #2 Folat er anbefalt de 3 første mnd, mens jod er anbefalt å bruke til du er ferdig å amme.
trønderjente27 Glad i forumet Novemberbarna 19 28 Mai 2019 #3 Gjelder i alle fall Folat Jeg brukte Gravid-pakken fra apoteket fra litt før unnfangelse til jeg var ferdig med 1. trimester. Nå har jeg gått over på mamma-pakken fra apoteket. Synes det er så enkelt, for da får jeg i meg tran og de vitaminene jeg skal ha uten å tenke mer på det
Gjelder i alle fall Folat Jeg brukte Gravid-pakken fra apoteket fra litt før unnfangelse til jeg var ferdig med 1. trimester. Nå har jeg gått over på mamma-pakken fra apoteket. Synes det er så enkelt, for da får jeg i meg tran og de vitaminene jeg skal ha uten å tenke mer på det
Fionnu Gift med forumet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Septemberskattene 2023 28 Mai 2019 #4 Jeg tar gravidpakken til Lifeline Care og på pakken står det at den skal tas hele svangerskapet
S smørblomst85 Forelsket i forumet 28 Mai 2019 #5 Nye regler er vel at folat anbefales hele svangerskapet.
Frøknaa :) Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Augustlykke 2022 ❤️ 28 Mai 2019 #6 Legen min sa at jeg skulle ta folat ut uke 12
Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 28 Mai 2019 #7 Jeg tar folat hele veien, det er en liten pris å betale for et vannløselig vitamin hvis det trengs mer. Jod er i multivitaminene mine uansett.
Jeg tar folat hele veien, det er en liten pris å betale for et vannløselig vitamin hvis det trengs mer. Jod er i multivitaminene mine uansett.
snart_vår_tur_igjen Gift med forumet Novemberbarna 19 Augustlykke 2022 ❤️ Utmarsj 2024 28 Mai 2019 #8 Tar multivitaminer for gravide og pakken står det hele svangerskapet, men tenkte å høre med jordmor på neste kontroll.
Tar multivitaminer for gravide og pakken står det hele svangerskapet, men tenkte å høre med jordmor på neste kontroll.
FrkPippi Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP Novemberbarna 19 7 Jun 2019 #9 Hele svangerskapet har jeg forholdt meg til