Bruker763eli
Forumet er livet
Huff, snuppa har så lyst å ligge med truse om natta og ikke bleie - og det har vi jo også lyst til at skal gå greit....Problemet er bare at det ikke går så veldig bra[&o] Første natta var hun helt tørr - mens de påfølgende tre netter har vært heller våte...Største problemet er at hun ikke våkner av det når hun blir bløt engang - sover veldig tungt - så spørs hvor lenge jeg orker å se dette an. KJIPERN - har ikke lyst at jenta mi skal være sengevæter for det er ikke noe kjekt. Det kan jeg skrive under på både som tidligere sengevæter og som mor til en som har vært det.
Trodde vel egentlig at enten så ble man veldig fort tørr om natta eller så må man fortsette med nattbleia....Hva er deres erfaring? Jeg kommer til å vente et par uker til om jeg gidder bare for å se hvordan det utvikler seg når hun begynner å komme inn i faste rutiner med barnehage og faste leggetider.
Må bare understreke at jeg er lei meg på vegne av snuppa og ikke meg som mor - og hun bryr seg heller lite foreløpig. Men jeg tror det blir nedtur om hun må begynne med bleie igjen.
Kom gjerne med gode råd om dere har noen[:)][:)]
Trodde vel egentlig at enten så ble man veldig fort tørr om natta eller så må man fortsette med nattbleia....Hva er deres erfaring? Jeg kommer til å vente et par uker til om jeg gidder bare for å se hvordan det utvikler seg når hun begynner å komme inn i faste rutiner med barnehage og faste leggetider.
Må bare understreke at jeg er lei meg på vegne av snuppa og ikke meg som mor - og hun bryr seg heller lite foreløpig. Men jeg tror det blir nedtur om hun må begynne med bleie igjen.
Kom gjerne med gode råd om dere har noen[:)][:)]