Hvor lenge skal dere være hjemme med barna?

Håper vi får bhg-plass fra august. Skal på ferie i slutten av august da, så mini begynner evt ikke før i midten av september :D

Jeg håper jeg får råd til å gå hjemme til augst 2013, da er mini nesten to år, like gammel son da storesøster begynnte. Syns personlig de er for små før det.

Jeg skal gå hjemme frem til desember :-) Skal være hjemmeværende husmor, hihi! Synes det er helt fantastisk at jeg får den muligheten, skal jobbe litt som instruktør på høsten, men dette er kun på kveldsbasis :-) Så lillemann begynner i barnehagen januar 12 :-)

Har perm til august, så blir vel å gå tilbake i jobb da, så får samboern være hjemme til oktober. Men gruer meg allerede til å ikke være sammen med henne hele dagen!! Men får vi ikke barnehageplass må jeg jo være hjemme lengre...
Er heeeeelt enig, syns det er før tidlig å sende dem i barnehage, men er ikke bare bare å skulle være hjemme uten inntekt.

Skal begynne å jobbe i august, da samboer'n min skal være hjemme med lille mann, men jeg veit ikke hvordan klarer jeg hele dag uten han..... gruer meg til deg masse! Han blir jo bare ca. 9 måneder.

Skal være hjemme til august, samboer'n min skal være hjemme med lille gutten. MEN jeg gruer meg masse til å være borte fra lille skatten min i hele dag........han blir da bare ca. 9 måneder!!!

Jeg syns også det er rart og tenke på at det bare er noen få mndr før jeg skal begynne å jobbe igjen, men husker fra sist at det faktisk var litt deilig også :) Jeg er ingen husmor av natur, men trivdes veldig godt hjemme med storesnupp (og trives veldig godt nå også). Samtidig var det utrolig deilig å få morgenen for meg selv (så lenge pappaen var hjemme) og få litt ny innputt. Det var deilig å snakke med voksne mennesker og gjør utfordrende arbeidsoppgaver.

Så nå skal jeg virkelig nyyyte de månedene jeg har igjen med perm og glede meg over at jeg kan gå tilbake til en jobb jeg stortrives i når permisjonen er over :D

ASG skrev:
Jeg syns også det er rart og tenke på at det bare er noen få mndr før jeg skal begynne å jobbe igjen, men husker fra sist at det faktisk var litt deilig også :) Jeg er ingen husmor av natur, men trivdes veldig godt hjemme med storesnupp (og trives veldig godt nå også). Samtidig var det utrolig deilig å få morgenen for meg selv (så lenge pappaen var hjemme) og få litt ny innputt. Det var deilig å snakke med voksne mennesker og gjør utfordrende arbeidsoppgaver.

Så nå skal jeg virkelig nyyyte de månedene jeg har igjen med perm og glede meg over at jeg kan gå tilbake til en jobb jeg stortrives i når permisjonen er over :D

Signerer! Det er godt å bruke hjernen på andre ting enn baby og husarbeid. ;) Men jeg synes det er vemodig å tenke på at dette er siste gangen jeg er hjemme med baby.

Selv skal jeg mest sannsynlig være hjemme til april 2013 :) Om det lar seg gjøre da så klart! Tiden får vise, om det går rundt eller ikke :)

Back
Topp