hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Han er straks fire år og sitter fortsatt bakovervendt i den ene bilen, men jeg måtte gi tapt i den andre bilen for sete tok fullstendig knekken på rompa og beina hans. Så vi bruker bare den ene bilen når det er krise, for jeg trives rett og slett ikke med å ha han i beltestol. Vi har akkuratt gitt opp og begynt med beltestol i den bilen. Vi har Axkid og hadde britax multitec. Målet er iallefall ett år til:)

Eldstemann er 4 år og 4 mnder og sitter fortsatt bakovervendt i Britax Two-Way Elite.
Minstemann er året yngre og sitter bakkovervendt i Britax Multi-Tech.

Mi er snart 3 og sitter bakover i britax multitech.. Blir forhåpentligvis værende slik minst et år til men skal kjøpe britax two way nå så har vi et sete som er bra andre veien også når den tid kommer :)

Mia blir 4 i september og sitter bakover i multitec og TWE. hun er ca 110 cm

Vi har Britax twe og håper på at han kan sitte til han blir 4 i november. Stor gutt, så det begynner å nærme seg grensen :)

Runder strax 3 år..102 cm lang. Sitter bakovervendt i besafe izi combi x3:)
God plass fortsatt! Så håper han kan sitte der leeeeeenge! :)

Hun er 3 år og 7 mndr og sitter bakover i besafe izi combi.

til han var fire, i britax multitech i hovedbilen og brio zento i bil 2.. måtte bytte ut zentoen litt tidligere fordi det ble for trangt oppi der...

Byttet til beltestol rett før han fylte 4. Han satt bakovervendt i en besafe izi combi i Volvo v50

Hun eldste satt bakovervendt til hun var 5 år, i en Britax TWE.
Han yngste er 3 år og sitter bakovervendt i Britax TWE.

Han er 3,5 og sitter bakovervendt i en multitech. Har kjøpt en twe også, for multitechen er blitt for trang. Satser på et år til bakovervendt.

2år og 8mnd foreløpig... og teller fortsatt.
Nettopp kjøpt ny stol til henne som hun etterhvert skal bruke på fulltid.

Satt i Akta Graco Logico S som baby
Byttet til Akta Graco Cosmic Comfort ved 11mnd
Kjøpte etterhvert Besafe Combi X2 og satte AG i pappans bil.
Byttet så tilbake når beina ble for lange i min bil med Besafe.

Kjøpte så Britax Multitech(april i år)... dette skal lillebror få når han nå skal bytte,
og ho skal over i Britax Two-Way-Elite. Begge de to siste er helt nye.
Mye seter vi har vært borti egentlig, og vi er mest fornøyd med de to siste.

babyto skrev:
Mi er snart 3 og sitter bakover i britax multitech.. Blir forhåpentligvis værende slik minst et år til men skal kjøpe britax two way nå så har vi et sete som er bra andre veien også når den tid kommer :)

Er Britax Two-way-elite bra fremover meaner du? 
Hva er i såfall forskjellen på å bruke det fremover, fremfor Multitechen du har fra før?
Jeg trodde ikke noen kombiseter var anbefalt fremover.. derfor jeg spør.
Har de samme to setene selv nemlig.

Snudde eldstejenta nå nylig, hun er 4. Hun satt i en besafe izi combi x2. 

4 år og 3-4 mndr...da hadde han vokst ut av setet...høyden...men hadde fremdeles god plass til bene i bilen.

Hun passerte vektgrensen for Besafe-setet som 3-åring, så da ble det forovervendt. Får vi flere barn skal jeg definitivt kjøpe en bilstol nr 2 som går til 25 kg ettersom vi tydeligvis får store barn.

Back
Topp