Hvor lenge progesteronstøtte?

elliot

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Jeg ringte Hausken i dag og sa at jeg har blitt gravid. Hun sa da at jeg kunne slutte med Lutinus nå eller trappe ned med de jeg har igjen. Litt vagt altså. Syns å huske at jeg brukte Lutinus en del lengre sist. Hvilken beskjed har dere andre som har blitt gravid fått i forhold til dette?

Gratulere med positiv test ! I utgangspunktet til testdato, men de turte ikke la meg slutte når jeg endelig ble gravid etter så mange negative runder, så jeg brukte til uke 13

Om du ikke har noen påvist progesteronsvikt, har det ingen hensikt å fortsette. Kroppen har overtatt produksjonen, så alt ligger til rette for at det skal gå bra. Har du imidlertid, som Hestehoven, bakgrunn med mange sa/ma osv kan det være greit å fortsette en stund til. Brukte selv tom uke 12, men har altså påvist progesteronsvikt. Da avsluttet jeg bruken gradvis.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt en MA i uke 8 tidligere og mener at jeg brukte til uke 12 sist. Jeg får tenke litt på det. Kan jo ikke skade, bare litt mye kliss.

Avsluttet etter pos test +4 dager iom st jeg hadde til overs. De sa jeg kunne bruke videre men at det ikke var nor vits for meg iom at det gikk bra sist

Jeg bruker progesteronstøtte ut uke 9. Vet ikke hvorfor jeg må bruke det så lenge. Kan muligens være på 2 ma tidligere.

-iPhone appen-

Jeg har gått ned til en morgen og en kveld og fortsetter med det et par uker til siden jeg har en pakke igjen.

Jeg er tom for Cyclogest akkurat da jeg er 11 uker og gruer meg til det! Har Crinone liggende, men gyn mener det bare er en dråpe i havet å bruke det.

Back
Topp