Hvor lenge prøvde du / dere?

Hvor lenge prøvde dere / du?

• Prøvde ikke

• 1 pp

• 2 pp

• 3 pp

• 4 pp

• 5 pp

• 6 pp

• 7 pp

• 8 pp

• 9 pp

• 10 pp

• 11 pp

• 12 pp

• 12 - 18 pp

• 18 - 24 pp

• 2 - 4 år

• 5 år +

Results are only viewable after voting.
Klaffa på pp 7 :happy:

Klaffet på første forsøk :wideyed::Heartred

8 pp og noen falske forhåpninger tok det før denne satt ❤️

14 mndr. To SA, fem kjemiske. Til slutt progestesteronhjelp og da gikk det bra!

Ingen av alternativene føles helt riktig :hilarious:
Bestemte oss for to år siden, og har prøvd i litt over halvannet år, men få pp, da jeg manglet eggløsning. Så ett år er ikke det samme som 12 pp :rolleyes:
Har lite oversikt over pp, da forsøk med Clomifen ikke virket, et uttak i forbindelse med IVF ikke førte til noen å sette inn (vet ikke om man teller det som prøveperioder…).
Sååå, totalt på 20 måneder, så har det vært kanskje 5 pp, men følte ikke helt at 5pp definerer hvor lenge vi har prøvd :p

Klaffa på første forsøk denne gangen også:rolleyes:
Krysser fingrene for at lille-spiren holder seg på plass. Er 6+0 idag.:love7

Har ikke brukt prevensjon siden forrige fødsel (har pcos). Vi begynte aktivt i vår/sommer med letrozol, og denne gangen klaffet det på pp5 :happy:

2 år, har pcos og uregelmessig eggløsning. Etter start av metformin gikk det 4 mnd, 2 eggløsningsperioder

Totalt tok det 1,5 år før det klaffet. Jeg oppsøkte lege etter at vi hadde prøvd i rundt 10 mnd og fikk henvisning til gynekolog. Det tok noen måneder før jeg fikk time, og da jeg endelig fikk gått til gynekolog, oppdaget hun at jeg hadde en stor cyste på den ene eggstokken, og sa at denne måtte fjernes. Deretter måtte jeg vente i rundt tre måneder på operasjon. Og på første forsøk etter operasjonen, klaffet det endelig! så det var nok cysten som var årsaken til at det ikke hadde gått tidligere…

5 år. 3 år på egen hånd med litt hjelp fra hormoner og 2 år med ivf/icsi.

Tok ut spiralen i slutten av Juni. Mistet tidlig i 2 pp jeg tok vaksinen. Så ble gravid i pp 2,3 og 4. Nå satt denne her i pp 5. Etter 3 kjemiske, håper jeg dette er gullegget :happy:

Back
Topp