Hvor lenge prøvde dere?

Cameleon

Gift med forumet
Mulig det finnes en tilsvanrende tråd, men så ikke noe annet enn presentasjonstråden[:)]

Hvor lenge prøvde dere på å bli gravide?

Vi prøvde aktivt i akuratt et år!
Før det prøvde vi en stund "ikke så aktivt".. begynte å snakke og planlegge familieforøkelse for 3 år siden, men pga jeg da hadde en alvorlig sykdom, måtte vi vente en liten stund før vi kunne begynne å prøve å ta det som det kom.. [:)]

Har mistet to ganger i løpet av denne tiden.. Men nå ser det ut som det skal gå bra!

Her gikk det på 2pp [:)]

13 pp med førstemann og 11 pp denne gang...

prøvde mesten 1,5 år me førstemann, men denne gongen på 1 forsøk. for godt te å var sant tenkte eg....hbe d går bra.

1år med første, og nå 7pp[:)]

Har egentlig ikke prøvd. Eller vi har hatt lyst på en til i 3 år, men det har liksom ikke passet helt, noe det aldri gjør, men vi brukte ikke prevansjon, bare prøvde å unngå eggløsnings uka, det gjorde vi ikke denne gangen.[8D]

gikk på første denne gangen også[:D]

Vi begynte å prøve i april 08. Ble gravid etter kort tid, men mistet den 29.juli.
Så ble jeg gravid igjen i mnd skiftet august/sept, men mistet igjen omtrent med en gang. Ble fort gravid 3.gangen også, fant det vel ut i begynnelsen av desember, 5.januar 09 fant de ingen hjerteslag. Men da hadde vi blitt satt tilbake 9 dager på tidlig UL før jul.
Nå er jeg gravid igjen, er 8+2, og foreløbig er alt bra! Jeg har aldri kommet så langt i mine svangerskap tidligere, og denne gangen går jeg også på Klexane (blodfortynnende sprøyter jeg tar hver dag).

Vi var så heldig at vi fikk klaff i 2. pp [:D]

Fikk først klaff etter 4 mnd tror jeg, men da ammet jeg, og med en gang jeg sluttet å amme, ble jeg gravid. Men mistet[8|] Men ble gravid rett etter Sa`n, uten mens i mellom[:D]

Har håpa og prøvd siden gullet vårt var ca.4mnd, så det er omtrent fire år siden. Har ikke vært aktive i den forstand at jeg har brukt EL test, men har vel prøvd å holde det på et jevnt nivå så sjansen skulle være stor for å treffe EL. I tillegg har vi på disse fire årene hatt to ICSI forsøk ettersom vi i følge legene ikke kan få barn sammen på egenhånd. Jeg har PCOS og han har dårlige svømmere. Nå er vi jammen meg gravide med den ande hjemmelagde skatten vår [:)], så det er jammen håp selv om det ser håpløst ut.

Dette går unna i svingene gitt[:D]
Men førstemann brukte vi 2 mnd, denne gangen gikk det på første forsøk. Tok ut spiralen 25. mai og i midten av juni var jeg gravid gitt[:)]

Alle hell og lykke til dere som har prøvd lenge[;)]

Vi prøvde ikke forrige gang og ikke nå...
men denne gangen praktiserte vi ikke prevensjon men hopp av i svingn i lang tid før og etter uka...
men jammen ble vi ikke gravide...

men vi gleder oss veldig... enda et nytt herlig nurk :D

7 pp her. Ikke alltid jeg fikk han til å være like aktiv når jeg ønsket (ville ikke gjøre det til et plikt-løp), men han skjønte visst tegninga likevel. I juni kjøpte jeg EL-test, men da var det for varmt til at han orka da den viste topp utslag. Men jommen gikk det ikke likevel! Må ha vært ekstra flinke dagen i forveien [:D]

Da jeg blei gravid sist blei jeg gravid med en gang jeg sluttet på pilla. Hadde egentlig tenkt til og vente liiiitt[8D] dette endte jo i sa,men så blei jeg gravid igjen første pp etter saen[:D][:D][:D]

Vi har prøvd nesten 2 år :(
Men nå sitter reka:D
Håper den sitter godt åå [:)]

Back
Topp