Hvor lenge prøvde dere?

2 pp her og 

Første forsøk, hadde jeg aldri trodd  For hadde forberedt meg på at det kom til å ta litt tid men det gjorde ikke det gitt :P Så jeg trodde ikke helt at det var sant dro til og med til legen for å ta test der etter jeg hadde tatt to stk hjemme :)

egentlig første forsøk, var vel ikke kommet igang med prøving enda ;)

Her var det full klaff etter 2pp

Her klaffet det på første forsøk til min stor forbauselse, forrige gang brukte vi et par måneder, så det har ikke gått helt opp for meg enda at jeg er gravid, og at det gikk så fort.

Første forsøk her også!

første forsøk på både nr 1 og nr 2

3 pp denne gangen :)
   da tok jeg også akkupuntur for å stabilisere syklusen og for at den lille skulle feste seg!!

Første forsøk denne gangen Det hadde vi aldri trodd da det tok 1,5 år og mange kurer med førstemann....

1 pp :)

Vi har snakket om å få barn, men ble nok gravid før vi prøvde. På den andre siden er dette veldig ønsket :) Vi gleder oss :)

Vi har snakket om å få barn, men ble nok gravid før vi prøvde. På den andre siden er dette veldig ønsket :) Vi gleder oss :)

Tok ut staven i mai og fikk beskjed om at det kunne ta sin tid så vi prøvde ikke så fryktlig hardt, men den satt på 1 forsøk. :)

Sluttet på p-pillene og regnet med det ville ta litt tid. Pga. jobb ble det kun en kveld i første pp, men det var visst nok ;)

Vi prøvde ikke, dette kom virkelig uventet

Det klaffet på første forsøk nå i juni, men da mistet jeg! Men det klaffet på første forsøk igjen, under en måned etter sa`en :) Håper spira sitter denne gangen!

1 prøveperiode :)

Back
Topp