Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her blir det fra ca. 08:30 til 15:00 i en mnd til, så begynner jeg med vintertid på jobb så da blir det nok til 16:00...men blir noen kortere dager innimellom..
hun er i bhg fra halv 9-9 til halv 3-3. men det er bare så lenge jeg er hjemme. 30aug begynner jeg på jobb å da må snuppa ha lengre dager[:(] men samboern min har en veldig fleksibel jobb så når jeg jobber seint kan han hente tidlig og når jeg jobber grytidlig kan han levere litt senere og je hente [:D] tror ikke det blir mange laaaaange dager for snuppa[:D]
men bare kari det er maaaaange som har barna sine i bhg så lenge som dere. vi måtte også det om vi hadde hatt faste arb tider. snuppa de kommer til å kose seg masse så ikke tenk på det[:D]
Det varierer veldig for jeg jobber turnus. Men når sambo leverer er det ca 8 til 15. Om jeg jobber kveld leverer jeg han ofte senere og har jeg fri har jeg han hjemme [:)]
Når vi kommer inn i rutiner igjen, altså at pappa`en begynner å jobbe etter permisjonen så leverer jeg Henrik ca 07-0715 og henter han igjen ca kl 1510.. .Om en mnd halvannen begynner vintertid på jobb så da blir det henting ca 1545.
Blir nok litt variabelt. Har skule en dag i veka, og så blir det nok litt jobbing uten om. Men må ordne med jobben slik at det passer med levering og henting av snuppa[:)] her åpner bhg 06.45 og stenger 16.15. Men ho blir nok aldri levert så tidlig, og sjelden/aldri hentet såå sent. Men sei ca halv9-9 til rundt 3-tida.
Har bhg 4 dager i veka, man, tirs, ons og tors[:)]
08.00-15.45 kommer snuppa her til være i barnehagen mandager og onsdager, tirsdag og torsdag har hun fri.
Fredager har papsen stort sett fri så da blir hun nok hentet tidligere[;)]