Hvor lenge om dagen er de små i barnehagen?

Bare Kari

Forumet er livet
Her blir vi nødt til å ha henne fra 0730 til 1630... Synes det er så lenge..

Her blir det fra ca. 08:30 til 15:00 i en mnd til, så begynner jeg med vintertid på jobb så da blir det nok til 16:00...men blir noen kortere dager innimellom..

hun er i bhg fra halv 9-9 til halv 3-3. men det er bare så lenge jeg er hjemme. 30aug begynner jeg på jobb å da må snuppa ha lengre dager[:(] men samboern min har en veldig fleksibel jobb så når jeg jobber seint kan han hente tidlig og når jeg jobber grytidlig kan han levere litt senere og je hente [:D] tror ikke det blir mange laaaaange dager for snuppa[:D]

men bare kari det er maaaaange som har barna sine i bhg så lenge som dere. vi måtte også det om vi hadde hatt faste arb tider. snuppa de kommer til å kose seg masse så ikke tenk på det[:D]

jeg levere han til 08.oo og henter han rundt kvart over 4 men når jeg har fridager så varierer tia :P

Her er han i barnehagen fra 07:15-16. ca. Prøver å hente litt før om mulig. [:)]

Det varierer veldig for jeg jobber turnus. Men når sambo leverer er det ca 8 til 15. Om jeg jobber kveld leverer jeg han ofte senere og har jeg fri har jeg han hjemme [:)]

Når vi kommer inn i rutiner igjen, altså at pappa`en begynner å jobbe etter permisjonen så leverer jeg Henrik ca 07-0715 og henter han igjen ca kl 1510.. .Om en mnd halvannen begynner vintertid på jobb så da blir det henting ca 1545. 

Sebastian er i bhg fra ca. 0730- 1615 [:)] Storparten av de 95 barna som går der er der før 8 og blir hentet mellom 1530 og 1630. [:)]

Her blir det veldig variert siden jeg jobber skift, på det lengste får de 9 timer i bhg.

Foreløpig er han i barnehagen frå ca 8.30 til rundt 14.30-15.

Seinare i haust (vintertid osv) blir det nok ca 8 til 16.30.

Leverer han klokken kvart på 7 og henter halv 4. Pappan jobber skift så han har en god del fri så da blir det kortere dager og noen dager fri[:)]

vesla er i barnehagen fra 06.30-15.00. Det går veldig greit, hun trives kjempegodt.

Blir nok litt variabelt. Har skule en dag i veka, og så blir det nok litt jobbing uten om. Men må ordne med jobben slik at det passer med levering og henting av snuppa[:)] her åpner bhg 06.45 og stenger 16.15. Men ho blir nok aldri levert så tidlig, og sjelden/aldri hentet såå sent. Men sei ca halv9-9 til rundt 3-tida.
Har bhg 4 dager i veka, man, tirs, ons og tors[:)]

08.00-15.45 kommer snuppa her til være i barnehagen mandager og onsdager, tirsdag og torsdag har hun fri.
Fredager har papsen stort sett fri så da blir hun nok hentet tidligere[;)]

Han vil være 3 dager i uka i bhg fra 8-15, og 2 dager hjemme med meg [:)]

spørs hvordan jeg jobber , turnus her å ..
men jobber mest dag. Så blir fra 07:30 ca til 15:30

Jeg benytter meg av ammefri, så jeg henter Jesper 1430 hver dag, og skal gjøre dette en liten mnd til

Back
Topp