Hvor lenge murring?

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Ja noen av dere flergangs som husker hvor lenge murring og stikking pågår sånn ca? Husker ikke ni år tilbake i tid hvordan det var da. Er det til omtrent livmoren er forbi blæren? Eller er dette også individuelt som med alt annet?

Ja noen av dere flergangs som husker hvor lenge murring og stikking pågår sånn ca? Husker ikke ni år tilbake i tid hvordan det var da. Er det til omtrent livmoren er forbi blæren? Eller er dette også individuelt som med alt annet?

Jeg husker at jeg ble så redd av mye stikking rundt uke 20 at jeg fikk en UL :p var helt sikker på at noe var galt, men alt var fint.

:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008 husker ikke er så lenge siden sist

Merka ikke noe særlig til det første gangen, men nå er det ganske ekstremt til tider :/

Jeg hadde lite murringer og stikkinger egentlig gjennom hele svangerskapet. Kjente neste ikke kynnerene heller, foruten når jeg tok på magen og kjente at den strammet seg...

Mange år siden sist her også, men syns jo det kan gjøre ganske vondt i blant. Husker at me første så var det så vondt at eg hele tiden trudde eg kom til og miste. 16 år siden men nå bekymre eg meg like mye når det ikke murrer eller e litt små vondt men egentlig så er det bare å dulte borti daiene så kjenner jo hver nerve i kroppen at en er gravid hehe

Takk for svar damer :) må regne med dette en stund til da skjønner jeg

Jeg er i uke 5+5 idag og våkna inatt av at jeg drømte jeg skulle føde, når jeg våknet hadde jeg skikkelige murringer og har det fortsatt en time senere, man blir litt urolig men er sikkert normalt, tilvekstfase av livmoren.

Jeg er i uke 5+5 idag og våkna inatt av at jeg drømte jeg skulle føde, når jeg våknet hadde jeg skikkelige murringer og har det fortsatt en time senere, man blir litt urolig men er sikkert normalt, tilvekstfase av livmoren.
Det er nok helt normalt. Og merker at drømmene tilpasser seg kroppens forandringer. Jeg drømmer så vanvittig mye rart...

Back
Topp