Ja noen av dere flergangs som husker hvor lenge murring og stikking pågår sånn ca? Husker ikke ni år tilbake i tid hvordan det var da. Er det til omtrent livmoren er forbi blæren? Eller er dette også individuelt som med alt annet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja noen av dere flergangs som husker hvor lenge murring og stikking pågår sånn ca? Husker ikke ni år tilbake i tid hvordan det var da. Er det til omtrent livmoren er forbi blæren? Eller er dette også individuelt som med alt annet?
Nei det som er problemet mitt også hehe.. Men er sikkert normalt lenge ettersom det kjennes i uke 20 ogsåhusker ikke er så lenge siden sist
Det er nok helt normalt. Og merker at drømmene tilpasser seg kroppens forandringer. Jeg drømmer så vanvittig mye rart...Jeg er i uke 5+5 idag og våkna inatt av at jeg drømte jeg skulle føde, når jeg våknet hadde jeg skikkelige murringer og har det fortsatt en time senere, man blir litt urolig men er sikkert normalt, tilvekstfase av livmoren.