Hvor lenge mellom IVF og fryseforsøk?

Hope

Glad i forumet
Dere som har hatt fryseforsøk: hvor langt opphold måtte dere ha mellom det vanlige forsøket med uttak / innsetting til fryseforsøket?
Måtte ha 3 blødninger her før eg kunne få fryseforsøk. Da skal eg ha innsetting i en vanlig syklus uten andre medisiner enn crinone etterpå. Forstod det slik at hvis eg ventet 3 mnd, så slapp eg å gå på medisiner i forkant av innsettingen, og det ville gi kroppen tid til å komme i gjenge igjen med eggløsning og sånn.
Noen som har andre erfaringer?

Jeg hadde et misslykket forsøk i november 07. Jeg kunne ha begynt på fryseforsøket på neste syklus men pga jula så måtte jeg hoppe over desember mnd og ta neste syklus istedet. Sykehuset var stengt i julen og faktisk stengt helt til mandag den 7.1. Så hadde det ikke vært for det, hadde jeg fått starte på den forrige syklusen. Ingen som sa noe om å vente 3 mnd til meg nei. Jeg skal ta medisin ved første dag mens jeg nå, så medisin fri blir jeg heller ikke...

Men nå har jeg lest mange forskjellige opplysninger folk får fra sykehus til sykehus da..så de opererer med mye forskjellig rundt om i landet...

jeg satt hadde innsett ivf 24 okt, hadde da blødning og begynte på piller når jeg fikk den andre blødningen så hadde da innsett 21 des

Takk for svar jenter[:)] 
hmmmm......bare Haukeland da som praktiserer innsetting av fryseegg i normal syklus uten medisinering???[8|]   
merkelig at de forskjellige klinikkene har ulik praksis......
men venter jo gjerne hvis bare resultatet blir positivt[:D]   og gjerne greit å slippe litt av medisineringen....

Back
Topp