Hvor lenge måtte dere vente til neste forsøk?

Amanita

Betatt av forumet
Jeg måtte avbryte mitt første forsøk pga overstimulering.Lurer på hvor lenge har dere ventet til neste forsøk?Jeg tilhører Riksen.

Her tok det fem måneder. Fikk beskjed om å vente tre sykluser til eggstokkene hadde normalisert seg, og så ble det litt teknisk ventetid før jeg fikk plass. Men jeg har inntrykk av at ting går litt kjappere unna på Riksen nå enn da jeg begynte?

Vi tilhører også riksen, og vi måtte vente 3 mnd!

Jeg foreslår at du venter til mensen kommer, så tar du en telefon til dem og spør. Sykepleierne der er som regel veldig greie, og hjelpsomme der de kan. Du slipper nok ikke unna de tre syklusene ventetid, det ville heller ikke vært bra for kroppen din, men prøv å se om de kan sette deg opp. hvis du har regelmessige sykluser kan de beregne ganske bra når det blir, og holde av tid til deg. Så sier du at du lurer på om det er mulig å få behandling med antagonist denne gangen ( det vi kaller kort regime eller kort protokoll her inne) Da er det mindre sjanse for overstimulering, og du slipper nesesprayen. Fortell at du hadde mye bivirkninger av den. Dette er det kun en lege som kan bestemme, men sykepleierne du får snakke med kan videreføre ønsker ditt.

Ved kort protokoll er det ingen nedregulering først, du begynner rett på sprøyter på dag 2 av syklusen. Raskere, mindre medisiner, og mindre sjanse for overstimulering. Man kan få litt færre egg på den måten, men i ditt tilfelle er jo nettopp det ønskelig! På dag 5 eller 6 begynner du med en annen sprøyte (Orgalutran) som du skal sette hver morgen, denne forhindrer eggløsning før tiden.

Lykke til, kjære deg, håper så inderlig at det skal lykkes for dere snart!

Samme her, februar! :)

Vi har og fått bekreftet dato for uttak februar :)

Back
Topp